۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۵۶۵۶۶۲
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی:

حجت الاسلام حسنی نقش بسزایی در روشنگری مردم آذربایجان غربی داشت

حجت الاسلام موسوی گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسنی در دوران پیش از انقلاب مبارزی فعال و خستگی ناپذیر و یاوری توانمند برای نهضت اسلامی بود و در مبارزه با طاغوت و همراهی حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی در روشنگری مردم آذربایجان غربی داشت.
پوستر | حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه ارومیه دار فانی را وداع گفت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید موسی موسوی رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی در پی درگذشت حجت ‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی(ره) نماینده سابق ولی‌فقیه در استان‌ آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)
خبر ارتحال مجاهد نستوه آذربایجان حجت ‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی(ره) نماینده سابق ولی‌فقیه در استان‌ آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن عالم مجاهد، انقلابی و متعهد عمر با برکت خویش را در راه نشر معارف مکتب اهل بیت(علیهم السلام) سپری نمود. ایشان در دوران پیش از انقلاب مبارزی فعال و خستگی ناپذیر و یاوری توانمند برای نهضت اسلامی بود و در مبارزه با طاغوت و همراهی حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی در روشنگری مردم آذربایجان غربی داشت و پس از انقلاب نیز همواره در خط ولایت و در سنگر نماز جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی بود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی رحلت آن روحانی مبارز را به محضر حضرت بقية‌الله الاعظم(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبري«مدظله العالي»، مراجع عظام تقليد «دامت بركاتهم»، حوزه‌هاي علميه و مردم وفادار و شریف استان آذربایجان غربی و همچنین بازماندگان ایشان، بویژه محضر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فخری تسلیت عرض نموده، براي آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است./۸۷۶/د103/ب1

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید موسی موسوی
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات