۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۶۵۶۲۶

اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه‌الزهرا

مدیر سنجش و پذیرش از اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و با اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در سال تحصیلی 98-97، عنوان کرد: داوطلبان پذیرفته‌ شده یا معاف از آزمون در مرحله اول آزمون کتبی، از تاریخ 3 تا 6 خردادماه 97 به سامانه پذیرش به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کرده و در سامانه مصاحبه ثبت نام کنند.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: بیش از 6 هزار نفر متقاضی تحصیل در جامعه‌الزهرا(س) بودند که یک سوم آنها در مرحله اول پذیرفته و دعوت به مصاحبه شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر یادآور شد: کارنامه آزمون کتبی آزمون ورودی بعد از ماه مبارک رمضان از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی به همراه شرایط و ضوابط ثبت نام، منابع مصاحبه علمی، شرایط مصاحبه‌های عمومی و گزینشی و غیره در تاریخ 3 خردادماه در دفترچه راهنمای ثبت نام درج خواهد شد.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در ادامه توصیه کرد: پذیرفته‌شدگان قبل از آغاز ثبت نام، حتما فرم رضایت‌نامه را دانلود کرده و دفترچه راهنمای ثبت نام و راهنمای تصویری سامانه را مطالعه کنند و پس از آن، برای ثبت نام مصاحبه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون کتبی قبول نشده‌اند، می‌توانند از تاریخ اول تا پنجم خرداد 97 با مراجعه به سامانه پذیرش نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند./۱۳۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات