۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۶۵۶۱۴
رییس بنیاد فارس المومنین مطرح کرد؛

رابطه زیارت سیدالشهدا و پاک شدن از گناهان

رییس بنیاد فارس المومنین گفت: کسی که در اول، وسط و آخر ماه مبارک رمضان سیدالشهدا(ع) را زیارت کند تمام گناهان او پاک می‌شود و ثواب یک حج و یک عمره برای او نوشته می‌شود.
علوی تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمدباقر علوی تهرانی رییس بنیاد فارس المومنین در مراسمی که شامگاه گذشته در حسینیه آیت الله حق شناس برگزار شد، درباره عظمت ماه مبارک رمضان و وسعت رحمت خداوند در این ماه، گفت: اعمال انسان در هر زمانی که اتفاق بیفتد هم موجب ثواب از ناحیه خداوند متعال است و هم موجب ارتقاء مقام در سلوک بشر است اما همین عمل وقتی در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود ابعاد آن وسیع‌تر می‌شود.

وی افزود: یکی از دلایل اینکه خداوند متعال شب های قدر را در اواخر ماه مبارک رمضان قرار داده است برای این است که ما خودمان را قبل از رسیدن شب های قدر آماده کنیم.

رییس بنیاد فارس المومنین ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان بسیار به نمازهای مستحبی سفارش شده است. زیارت امام حسین(ع) نیز در این ماه بسیار فضیلت دارد.

وی با بیان اینکه از امام صادق(ع) روایت است مسجد زن، خانه اوست، گفت: امام صادق(ع) در حالی این فرمایش را دارند که در جایی دیگر می‌فرمایند زیارت سیدالشهدا(ع) بر هز زن و مرد مسلمان واجب است.

حجت الاسلام علوی تهرانی بیان داشت: روایت است هر که امام حسین(ع) را خائفاً(ترس از شرایط) زیارت کند، او به زیارت خدا رفته است. زیارت سیدالشهدا(ع) بهترین موضوع عبادی است.

رییس بنیاد فارس المومنین بیان داشت: کسی که در اول، وسط و آخر ماه مبارک رمضان سیدالشهدا(ع) را زیارت کند تمام گناهان او پاک می‌شود و یک حج و یک عمره برای او نوشته می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این زیارت و پاک شدن از گناه می‌تواند از راه دور برای هرکسی که میسر نیست، با سلام و تحیت بر ایشان ممکن شود./۹۶۹/پ202/ب1

ارسال نظرات