۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۶۵۶۱۲

دعوت امام جمعه ارومیه از مردم برای حضور در مراسم تشییع حجت الاسلام حسنی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از همه مردم استان و به ویژه شهر ارومیه خواست با حضور پرشور و گسترده در مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین حسنی از این شخصیت بزرگ ملی و استانی تجلیل کنند.
امام جمعه ارومیه

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با تسلیت درگذشت عالم ربانی و روحانی نستوه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی، اظهار کرد: بر اساس روایات ائمه معصومین(ع)، زمانی که عالم ربانی و روحانی از دنیا می رود، خدشه ای به اسلام وارد می شود که نمی توان آن را جبران کرد.

وی حجت الاسلام والمسلمین حسنی را یاور انقلاب و سرباز جبهه ولایت خواند و از مردم خواست با حضور پرشور و گسترده در مراسم تشییع پیکر مجاهد نستوه و روحانی فقید این شخصیت بزرگ ملی و استانی را تکریم و تجلیل کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی فردا ساعت 10 از میدان ولایت فقیه به سمت میدان انقلاب و همچنین در یادمان شهید باکری برگزار می شود.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه پس از یک عمر مجاهدت در راه اسلام و انقلاب شامگاه ۳۱ اردیبهشت در سن ۹۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت./936/ت303/ب1

ارسال نظرات