۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۵۶۵۶۱۱
به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

فعالیت ۴۱۵ مبلغ بومی و غیربومی در شهرستان خرم آباد

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۴۱۵ مبلغ بومی و غیربومی در این شهرستان و با هدف تبلیغ و ترویج معارف دین فعالیت تبلیغی دارند.
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، ریییس تبلیغات اسلامی خرم آباد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ۴۱۵ مبلغ دینی با هدف تبلیغ و ترویج معارف دین اسلام به نقاط مختلف این شهرستان اعزام شدند.

وی در ادامه تبلیغ و ترویج معارف دین اسلام در سایه تبیین و تقویت ارزش های دینی بین نسل جوان و مقابله با ضدارزش ها را از اهداف مهم اعزام مبلغان عنوان کرد و افزود: حضور مبلغان در بین مردم فرصتی مناسب برای روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه است.

حجت الاسلام منصوری در ادامه بیان داشت: مبلغان اعزامی به مدت یک ماه در مناطق مختلف، مساجد و محل استقرار به فعالیت های تبلیغی می پردازند و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و در اولویت قرار دادن تحقق شعار سال و فرهنگ سازی برای حمایت از کالای ایرانی از دیگر فعالیت های تبلیغی مبلغان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از۲۰ برنامه متنوع از سوی مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان در خرم آباد برگزار می شود، افزود: سخنرانی‌های دینی و مذهبی در مساجد، آموزش صحیح قرائت قرآن کریم و نماز، احیاء شب‌های قدر در نوزدهم، بیستم و بیست و یکم ماه مبارک و اقامه نماز عید سعید فطر از جمله این برنامه‌ها است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خاطرنشان کرد: احکام شرعی، برگزاری جلسات پرسش‌ و پاسخ، توجه به ایتام و نیازمندان و اقامه فریضه دینی نماز سه ‌گانه در صبح، ظهر و عصر، مغرب و عشاء در مساجد مناطق مختلف از دیگر برنامه‌ های مذهبی مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان است.

وی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان بومی و غیربومی شاهد رشد و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه باشیم و با تقویت باورهای دینی نسل نو در کاهش آسیب های اجتماعی نقش افرین باشیم.

حجت الاسلام منصوری یادآور شد: در راستای انس بیشتر نسل جوان با قرآن، جلسات تفسیر، حفظ قرآن، روخوانی و جزء خوانی و ترتیل قرآن و با حضور مبلغان و قاریان قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات