۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۶۵۶۱۰
حجت الاسلام بی آزار تهرانی:

اشرافی گری آفت انقلاب اسلامی است

استاد حوزه علمیه اشرافی گری محض را آفت انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسؤولان آمال و آرزوهای مدیریتی خود را به عنوان آمار به مردم ارائه ندهند این موجب شیوع بی اعتمادی در کشور می‌شود.
حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام بی آزار تهرانی استاد حوزه علمیه، دوشنبه شب در مراسمی که به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در مسجد شهید بهشتی برگزار شد، گفت: اکثر مردم به بیماری حرص مبتلا هستند و تنها راه درمان آن براساس آیات الهی اقامه نماز است و اقامه کنندگان دائمی نماز از این بیماری در امان هستند.

وی با بیان اینکه همه اعمال انسان تابع نماز است، افزود: کسانی اقامه کنندگان دائمی نماز هستند که نماز در اعمال و رفتار آنان ظهور و بروز دائمی داشته باشد برای مثال در محیط اداری نمازگزار واقعی برخلاف بروکراسی برخی ادارات که تنها به دنبال مشکل تراشی و سنگ اندازی برای ارباب رجوع هستند خود به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم اقدام می‌کند.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی ادامه داد: کاسبی که به دنبال اهتکار نیست، آب در شیر مردم نمی‌ریزد، از گران فروشی و کم فروشی اجتناب می‌کند همین فرد هنگام کار برای کسب رضای خدا گویی در حال اقامه نماز است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نمازگزار واقعی درد دردمندان برایش درد است، گفت: کسی که در دنیا نسبت به مردم اهل نیکوکاری است در زمره نمازگزاران واقعی قرار می‌گیرد.

وی افزود: امروز سیاست غرب به گونه‌ای است که اگر کشوری بخواهد برند از غرب بیاورند و واردکننده صنعت و تکنولوژی باشد تا به پیشرفت مادی برسد تنها راهکار را بی توجهی به قشر ضعیف بیان می‌کند، امروز اشرافی گری محض آفت انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نهضتی برای پابرهنگان و دردمندان بود، گفت: اینکه در هنگام جمع کردن رای مردم در مقابل چشم 80 میلیون به دروغ بگویند ما قدمی برداشتیم تا دیگر در کشور کسی به عنوان کارتون خواب، کودک کار و فقیر نداشته باشیم و ما گام اول را برداشتیم گام‌های دیگر را بعد از دوره دوم برمی‌داریم، آیا زمان برداشتن این گام‌ها نرسیده است، نمی‌دانید یا نمی‌خواهید بدانید که در سیستان آبی برای شرب مردم وجود ندارد آیا نمی‌دانید در همین تهران عده زیادی شب‌ها گرسنه سر بر بالین می‌گذارند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: چرا آمال و آرزوهای مدیریتی خود را به عنوان آمار به مردم ارائه می‌دهید تا بی اعتمادی را در میان جامعه شیوع دهید تا دیگر تبلیغ و ترویج دین سخت و بی اثر شود. زمانی که در برابر دوربین راست راست به راحتی تمام دروغ می‌گویید چگونه می‌توان گفت راستگویی خوب است.

وی در پایان اضافه کرد: زمانی که سرمایه شخصی یک وزیر هزار و 200 میلیارد تومان است به فرموده امیرمومنان(ع) اگر سهم فقیر داده می‌شد آیا چنین سرمایه‌ای امکان جمع شدن داشت./813/پ202/ب1

ارسال نظرات