۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۵۶۵۵۸۲
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی:

منابر روحانیت بهترین تریبون برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: منابری که در اختیار روحانیت قرار دارد می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس باشد؛ ازاین‌رو لازم است روحانیان در این راستان همت بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام زحمت کش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمت‌کش، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، امروز در جلسه هم‌اندیشی روحانیان ایثارگر که به‌منظور تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس در بجنورد برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال کنگره شهدای روحانی به‌صورت کشوری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش‌آفرینی ویژه طلاب و روحانیان در دفاع مقدس، بر تداوم این نقش‌آفرینی برای حفظ و نشر آثار و خاطرات این دوران تأکید کرد.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش گفت: منابری که در اختیار روحانیت قرار دارد می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس باشد؛ ازاین‌رو لازم است روحانیان در این راستان همت بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر همواره در کنار فرماندهان نظامی حضور داشته؛ به‌گونه‌ای که همواره تأثیر بسزایی در اداره جبهه‌ها و تشویق مردم و فرماندهان برای مقابله با دشمنان داشته است.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش اضافه کرد: یکی از مواردی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس شد، حمایت‌های معنوی و کلامی روحانیان بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی اظهار کرد: اکنون هم باید بدانیم که جز با پیروی از ولایت‌فقیه و حفظ روحیه جهادی و انقلابی راهی برای حفظ نظام اسلامی وجود ندارد که در این راستا روحانیان نقش بسزایی داشته و دارند./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات