۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۵۶۵۵۴۲
حجت الاسلام موسوی:

فعالیت ۷۰ مبلغ در مناطق شهری و روستایی شهرستان سلسله

رییس تبلیغات اسلامی الشتر از اعزام ۷۰ مبلغ به این شهرستان خبر داد و گفت: اعزام مبلغان فرصتی مناسب برای تقویت فرهنگ و کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم است.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اعزام مبلغان به مناسبت ماه مبارک رمضان بیان داشت: هم اکنون ۷۰ مبلغ در این شهرستان مشغول فعالیت است.

وی در ادامه افزود: محور برنامه ها و سخنرانی های روحانیون اعزامی در روستاها، قرآن است، قرآن کتاب نور و هدایت بوده و تکیه بر تعالیم و آموزه های قرآنی فرصتی مناسب برای تبیین و ترویج فرهنگ قرانی در جامعه است.

حجت الاسلام موسوی اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای طرح مسائل قرآنی است، عنوان داشت: برگزاری محافل انس با قرآن، جزء خوانی و ترتیل قرآن فرصتی برای ترویج فرهنگ قرآنی به ویژه بین نسل جوان و انس بیشتر جوانان با این کتاب آسمانی است.

وی در ادامه با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق شهری و روستایی تصریح کرد: افزون بر حضور و فعالیت مبلغان بومی و غیر بومی در مناطق شهری، در مناطق محروم و دور افتاده نیز که فاقد مسجد هستند، روحانیان مبلغ اعزام شده اند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله یادآور شد: اعزام روحانیان گروه های جهادی به مناطق محروم فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی، بصیرت بخشی و روشنگری است.

وی با اشاره به اهمیت و اثرگذاری فعالیت تبلیغی مبلغان و تبلیغ چهره به چهره تأکید کرد: فعالیت تبلیغی مبلغان در مناطق محروم بسیار اثرگذار بوده و در کاهش آسیب های اجتماعی و فقر فرهنگی نتیجه بخش است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف از اعزام مبلغ به مناطق محروم تقویت ارزش ها و تبیین باورهای دینی، کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم بخشی به کانون خانواده ها در این مناطق است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات