۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۶۵۵۲۳

برگزاری دوره رمضانیه در مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز

حجت الاسلام نیسی از برگزاری دوره رمضانیه برای طلاب پایه اول تا پنجم مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام علی نیسی، معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه حوزه علمیه مذکور در ششمین سال متوالی طی ماه مبارک رمضان دوره رمضانیه را برای طلاب پایه اول تا پنجم برگزار می کند، خاطرنشان کرد: این دوره در بخش های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی و آموزشی و براساس تفکیک پایه های تحصیلی برگزار می شود که در این باره بحث آموزشی برای طلاب پایه اول و دوم در قالب تجزیه و ترکیب است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز با بیان اینکه مباحث اعتقادی با تدریس حجت الاسلام برای طلاب پایه های 3، 4 و 5 در نظر گرفته شده است، افزود: مباحث فرهنگی و سیاسی با حضور بزرگان حوزه استان از قبیل حجج اسلام مالکی و حبیب پور است که به ترتیب پیرامون مسائلی از قبیل کارآمدی نظام اسلامی و شعار سال به بیان مطالب خواهند پرداخت.

این مقام مسؤول ادامه داد: حجج الاسلام موحد، عبیات و حاتمی زاده نیز به ترتیب پیرامون جهاد و مدیریت فرهنگی و تشکیلاتی، نهج البلاغه و طلاب از نگاه مقام معظم رهبری برای طلاب و مبلغان مدرسه سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام نیسی با بیان اینکه دوره بصیرت سیاسی نیز برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره ها تحت عنوان دوره رمضانیه 1439 از 2 تا 15 ماه مبارک رمضان هر شب به مدت دو ساعت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره رمضانیه از ساعت 24 بامداد تا 2 صبح ادامه خواهد داشت، گفت: از ساعت 24 تا 1 صبح کلاس های عمومی و از ساعت 1 تا 2 صبح کلاس های تخصصی برگزار می شوند و در ادامه نیز طلاب به مناجات خوانی و اقامه نماز خواهند پرداخت./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات