۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۶۵۵۰۸
مدیر مدرسه علمیه امام صادق خرمشهر خبر داد؛

اعزام مبلغ در ماه رمضان به کشورهای حاشیه خلیج فارس

حجت الاسلام حیدری از فعالیت تبلیغی روحانیان مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر در داخل و خارج از کشور طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام  علی حیدری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از فعالیت های تبلیغی طلاب مدرسه خبر داد و گفت: طبق سنت همه ساله بیشتر روحانیان مبلغ مدرسه فعالیت های تبلیغی را در داخل و خارج از کشور پیگیر می شوند که در رمضان سال جاری محدوده فعالیت های داخلی مبلغان شهرستان ها آبادان و خرمشهر و روستاها و نواحی پیرامون است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با بیان اینکه 17 تا 18 مبلغ در طول ماه مبارک رمضان فعالیت های تبلیغی را در مساجد و حسینیه ها و مناطق هدف تعیین شده در خرمشهر و آبادان دنبال خواهند کرد، اظهار داشت: در رمضان سال جاری 3 روحانی مبلغ مدرسه با توجه به دعوت های صورت گرفته عازم عراق و کویت شدند که در این باره دو روحانی در عراق و یک روحانی در کویت استقرار پیدا کردند.

وی در رابطه با محور فعالیت های تبلیغی روحانیان اعزامی افزود: روحانیان خارج از کشور با توجه به دعوت های صورت گرفته پیرامون ماه مبارک رمضان سخن می گویند اما مبلغان مستقر در خرمشهر و آبادان پیرامون حمایت از کالای ایرانی، مباحث اعتقادی و بهائیت و وهابیت و یمانی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

حجت الاسلام حیدری پیرامون برگزاری دوره های وهابیت خاطرنشان کرد: دوره های مرتبط با فرقه های انحرافی یک روزه و یک هفته ای در طول سال جدا از دوره های خواسته شده از سوی مرکز مدیریت برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رمضان را فرصتی استثنائی برای کسب معنویت برشمرد و عنوان داشت: جوانان چنین ماهی را برای توبه غنیمت بشمارند چرا که در آن درهای بهشت باز و درهای جنهم بسته شده است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات