۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۶۵۴۶۵

اردوی آموزشی، علمی و تربیتی طلاب کشور در تبریز برگزار می‌شود

اردوی آموزشی، علمی و تربیتی طلاب سراسر کشور به صورت متمرکز در حوزه علمیه طالبیه تبریز به مدت دو ماه برگزار می شود.
حوزه علمیه طالبیه تبریز

حجت الاسلام محرم صادقیان، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به تأکید مراجع تقلید، علما و متولیان حوزوی بر بهره‌مندی از فرصت تابستان برای تقویت بنیه علمی و پژوهشی طلاب اظهار داشت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر کاهش تعطیلات حوزوی و بهره‌مندی از فرصت‌‌های موجود در دوران تحصیل؛ دوره‌ای تابستانی در این مرکز طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است اردوی آموزشی، علمی و تربیتی طلاب سراسر کشور به صورت متمرکز در حوزه علمیه طالبیه تبریز به مدت دو ماه از 5 خرداد ماه تا 27 تیر ماه سال جاری با توصیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ومجوز مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شود.

حجت الاسلام صادقیان با بیان این‌که این دوره و اردوی آموزشی با ظرفیت پذیرش 200 نفر از طلاب سطح دو (پایه های هفتم تا نهم) برگزار خواهد شد، گفت: عموم طلاب مدارس علمیه سراسر کشور می توانند برای بهره‌مندی از برنامه‌های آموزشی، تهذیبی، اردویی، ورزشی و ... در این دوره نام‌نویسی کنند.

مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز با بیان این‌که ثبت نام از طلاب مدارس علمیه استان و علاقه‌مند طی روزهای 31 اردیبهشت و یکم خرداد بصورت حضوری خواهد بود، تصریح کرد: طلاب دیگر استان‌های کشور نیز برای نام‌نویسی و یا آگاهی از شرایط دوره می توانند با شماره تلفن 35240222 041 تماس داشته باشند.

وی با بیان این‌که مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل گواهی مدرسه مبداء، کارنامه تحصیلی، عکس، کپی شناسنامه و تکمیل فرم‌های مربوطه است، گفت: قرار است در طول دوره اساتید برجسته آذربایجان جهت تدریس در کلاس‌های مختلف آموزشی و اخلاقی حضور داشته باشند./935/ت303/ب1

ارسال نظرات