۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۶۵۴۵۷
با حضور امام جمعه اهواز؛

نمایشگاه قرآن و عترت اهواز آغاز به کار کرد

دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز در موزه هنرهای معاصر آغاز به کار کرد.
نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز شب گذشته با حضور مقامات استانی از جمله آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیر اوقاف خوزستان، مدیر بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان، مدیر صداوسیمای استان، شعرا، نویسندگان و اقشار مختلف مردم در موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

در آیین افتتاحیه حامد شاکرنژاد، قاری بین المللی کشورمان آیاتی چند از کلام الله مجید درباره ماه مبارک رمضان تلاوت کرد و گروه مشکات و در ادامه سید کریم موسوی، دبیر نمایشگاه قرآن و عترت اهواز ضمن تشکر از حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم گفت: هدف ما از برپایی نمایشگاه شادی و استفاده بهینه خانواده های اهوازی طی بازدید است

دبیر نمایشگاه قرآن و عترت اهواز افزود: بن تخفیف ویژه نمایشگاه از فردا ارائه می شود و در این باره تخفیف 50 تا 60 درصدی برای بازدیدکنندگان خواهیم داشت.

موسوی گفت: برنامه های جانبی با همکاری سایر نهادها و ارگان ها داریم و صدا و سیما نیز اهتمام جدی در پوشش نمایشگاه داشته باشد.

همچنین محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به حماسه آفرینی های مردم خوزستان در جنگ ۸ ساله به ارادت مثال زدنی مردم این دیار به قرآن اشاره کرد.

در ادامه نیز آیت الله موسوی جزایری نکاتی را درباره نزول دفعی و تدریجی قرآن کریم و شأن و منزلت قرآن کریم بیان کرد.

پایان بخش برنامه افتتاحیه نمایشگاه اجرای گروه تواشیح با مضمون قرآن کریم و ماه مبارک رمضان به زبان های عربی و فارسی بود./۹۴۵۶/پ204/ب1

ارسال نظرات