۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۶۵۳۷۴
یوسف‌نژاد:

شعارهای دولت تغییری در وضعیت معیشت مردم ایجاد نکرد | عملکرد تیم اقتصادی دولت ضعیف است

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه معتقد است دولت حجت الاسلام روحانی در دوره دوم نتوانسته در حوزه معیشت مردم کار خاصی را انجام دهد.
یوسف نژاد

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره وعده‌های تحقق نیافته دولت دوازدهم در یک سال اخیر، گفت: وضعیت معیشتی مردم منطبق با شعارهایی که آقای روحانی در سال گذشته مطرح کرد بهتر نشده است.

وی افزود: امروز نگرانی‌های جامعه در خصوص وضعیت معیشتی مردم بسیار مشهود است. در حوزه شاخصه‌های اقتصادی نیز قرار بود اتفافات خوبی رخ دهد که شاهد آن نیستیم.

یوسف نژاد با انتقاد از تیم اقتصادی دولت ابراز داشت: تیم مدیریتی دولت در حوزه اقتصاد ضعیف عمل کرده است. ما شاهد هستیم که مسؤولان اقتصادی کشور ناهماهنگ عمل می‌کنند و گاها موضع‌گیری‌های متفاوت و متضادی نسبت به مسائل دارند. 

نماینده مردم ساری در پارلمان تاکید کرد: به عنوان یک نماینده مجلس از عملکرد دولت رضایت ندارم. دولت حتی از ظرفیت خوب کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی نیز بهره کافی را نمی‌گیرد.

وی درباره بدنه پیر و فرسوده بیان داشت: به صرف سن و سال نمی‌توان کارایی یک دولت را قضاوت کرد. واقعیت امر این است که ساختار و نظام اداری دولت با مشکل مواجه است. هرچند دولت نیز از نظر تعداد افراد جوان و همچنین بانوان با خلأ مواجه است./۸۵۶/ت
۳۰۱/ق

ارسال نظرات