۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۶۵۳۴۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

جلوگیری از جنایت های صهیونیسم نیازمند اقدام عملی امت اسلامی

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این‌که تنها راه نجات مردم فلسطین، مقاومت است، گفت: همه کشورهای اسلامی باید از مواضع ظاهری پرهیز کنند و در اقدامی عملی در برابر جنایت های صهیونیست های کودک کش بایستند.
امام جمعه نوشهر

حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: آمریکا با این اقدام خود نفرت و انزجار جهانی را نسبت به خود و رژیم اشغال گر قدس بیشتر کرد.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی هفتاد سال است که به جنایت و آدم کشی در سرزمین های اشغالی مشغول است، افزود: آنها به زور سرزمین های اجدادی فلسطینی ها را غصب کرده اند و مردم بی گناه فلسطین را از زمین های خود بیرون رانده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که صهیونیست ها با جنایت و کشتن انسان سرزمین های اشغالی را غصب کرده اند، خاطرنشان کرد: این سرزمین ها متعلق به مردم مظلوم فلسطین است و روزی به این مردم ستم کشیده باز گردانده خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دنیا نظاره گر جنایت های رژیم اشغال گر قدس در فلسطین است، تصریح کرد: متأسفانه در دهه های اخیر به دلیل عدم موضع گیری مشخص و قوی کشورهای اسلامی شاهد جسارت های گسترده این رژیم کودک کش در منطقه بوده ایم.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که با تأکید براین که امروز ملت های مسلمان جهان باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها برای مقابله با اقدامات جنایت کارانه رژیم صهیونیستی به یک وحدت نظر و رویه دست پیدا کنند، خاطرنشان کرد: نباید مردم مظلوم فلسطین را تنها گذاشت بلکه باید برای آزاد سازی قدس شریف  متحد شویم.

امام جمعه نوشهر با بیان این که امروز نیازمند اقدام عملی برای مقابله با اقدامات و جنایت های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه هستیم، تصریح کرد: متأسفانه کشورهای مرتجع عرب امروز در کشتار مردم بی گناه منطقه هم پیمان آمریکا و صهیونیست ها شده اند.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که دستان آمریکایی ها به خون صدها هزار انسان بیگناه در منطقه آغشته است، افزود: امروز مردم یمن قربانی سلاح های مرگباری هستند که آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی به آل سعود جنایت کار می فروشند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، سکوت عربستان سعودی در برابر جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در روز نکبت را نشان دهنده حمایت این رژیم از صهیونیست های جنایت کار دانست و تصریح کرد: سعودی ها بدانند اگر بخواهند همچنان به این مواضع و رویکرد خود در برابر ملت های مظلوم منطقه ادامه دهند هر روز به ورطه نابودی نزدیک تر می شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که گرچه 70 سال قبل این غده سرطانی بر پیکر اسلام وارد شد، اما ظلم هیچ‌گاه پایدار نخواهد ‏ماند، خاطرنشان کرد: بیت‌المقدس پاره تن فلسطین است و باید برای ‏فلسطینیان باقی بماند. 

امام جمعه نوشهر با تاکید بر اینکه تنها راه نجات مردم فلسطین، مقاومت است، تصریح کرد: همه کشورهای اسلامی باید از مواضع ظاهری پرهیز کنند و در اقدامی عملی در برابر جنایت های صهیونیست های کودک کش بایستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیروزی نهایی از آن فلسطین خواهد بود، خاطرنشان کرد: با همبستگی امت اسلامی، این غده سرطانی از پیکره امت اسلامی خارج خواهد شد و مردم بی گناه فلسطین بر سرزمین اجداد خود تسلط کامل پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام مشایخ ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ از روز ﺑﻪ وﺟﻮد آﻣﺪن رژﯾﻢ ﻏﺎﺻﺐ صهیونیستی ﺗﺎ ﺑﻪ اﻣﺮوز ﻣﺮدم ﻣﻈﻠﻮم و ﻣﺤﺮوم ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ در ﺷﮑﻨﺠﻪ و رﻧﺞ و ﻋﺬاب ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ، گفت: ھﺮ روز ﮐﻪ ﻣﯽ ﮔﺬرد آﻧﺎن زﻣﯿﻦ ھﺎی ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ را ﻏﺼﺐ ﮐﺮده و ﺑﺮای ﺧﻮد ﺟﺎ ﭘﺎ را ﺗﺤﮑﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

وی با اشاره به این که آمریکا به عنوان مهم ترین حامی رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه فلسطین مشارکت جدی دارد، خاطرنشان کرد: حمایت های بی چون و چرای آمریکا از صهیونیست های غاصب موجب افزایش جنایت های این رژیم جعلی علیه مردم بی گناه فلسطین شده است./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات