۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۶۵۳۳۵
استاد مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان:

برپایی نماز در جامعه سبب احیای دین می شود

حجت الاسلام ایرانمنش با بیان اینکه بر پایی نماز سبب طراوات روح و احياي مكتب دين می شود، گفت: نماز عبادتي کامل بوده كه مي تواند تمام وجود انسان را در خدمت بندگي و پرستش قرار دهد.
نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مجتبی ایرانمنش استاد مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان شب گذشته در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر با اشاره به آیات قرآن اظهار کرد: مهم ترین رکن در دین اسلام نماز است.

حجت الاسلام  ایرانمنش با اشاره به سخنی از حضرت محمد مصطفی(ص)، تصریح کرد: برپایی نماز همانند ستون خیمه ای برای مسلمانان است؛ هرچه ستون این خیمه استحکام بیشتری داشته باشد دارای اثر است. 

استاد مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان با اشاره به آیه ۱۵ سوره فاطر و نیازمند بودن انسان به خداوند، ایراد کرد: نماز جلوه اي از وسعت رحمت بيكران الهي نسبت به بندگان می باشد و اگر  انسان مسلمان به قدر قطره اي از اين اقيانوس درك كند به معرفت الهی می رسد.

وی با بیان اینکه بر پایی نماز سبب طراوات روح و احياي مكتب دين می شود، در پایان گفت: نماز عبادتي جامع كه مي تواند تمام وجود انسان را در خدمت بندگي و پرستش قرار دهد./9707/پ204/ب1

ارسال نظرات