۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۵۶۵۳۰۵
حجت الاسلام حیات الغیب خبرداد؛

مصلی الغدیر خرم آباد میزبان برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مرکز استان خبر داد و گفت: این مراسم در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود.
سالگرد ارتحال امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مراسم ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در مصلی الغدیر برگزار می شود.

وی با اشاره به اعزام آحاد مردم هر ساله مصادف با ارتحال امام راحل به مرقد ایشان افزود: با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان امسال این اعزام ها لغو می شود.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مراسم رحلت امام راحل با ضیافت افطار برگزار شود، گفت: این مراسم در شب رحلت امام و دو ساعت از پیش از افطار برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود که تدارک برنامه در شب رحلت امام خمینی(ره) به سپاه واگذار شود، اطلاع رسانی و تبلیغات لازم در راستای برگزاری مراسم رحلت، زمان و مکان برنامه ها به خوبی صورت می گیرد.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه همه ما سر سفره امامی هستیم که تاریخ را تغییر داد، اظهار داشت: تبیین و ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) و آشنایی نسل امروز با آرمان های انقلاب امری ضروری است.

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان با اندیشه های امام راحل در حفظ و تحقق آرمان های امام(ره) و انقلاب ضروری است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات