۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۶۵۲۸۰

معترضان بحرینی تصاویر نتانیاهو و ترامپ را آتش زدند

معترضان بحرینی که دیشب بنا به دعوت ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه تظاهرات کرده بودند، تصاویر رییس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را آتش زدند.
تظاهرات ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی در بحرین

به گزارش خبرگراری رسا، شهروندان بحرینی که دیشب در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان در قالب برنامه‌های «روز ملی برای تعطیلی پایگاه آمریکا در بحرین» تظاهرات کرده بودند، تصاویر «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

معترضان بحرینی با سر دادن شعارهایی تعطیلی پایگاه آمریکا در بحرین و خروج نظامیان آن را خواستار شدند.

شهروندان بحرینی آمریکا را به همدستی با رژیم آل خلیفه برای تجاوزات علیه معارضان و سرکوب آنها متهم کردند به خصوص اینکه اخیرا نیز دولت آمریکا قرارداد تسلیحاتی با آل خلیفه امضا کرده است.

طبق گزارش وبگاه «البحرین الیوم»، این تظاهرات در شهرکان، کرباباد، المصلی، الدیر، ابوصبیع و الشاخوره برگزار شد.

در شهرک الجفیر نیز معترضان در خیابان نزدیک به مقر پایگاه آمریکا لاستیک‌های خودروها را آتش زدند در حالیکه نیروهای امنیتی بحرین در خیابان‌های این شهرک و محله‌های آن به حالت آماده‌باش درآمده و در حال تعقیب معترضان بودند.

اهالی الدراز: سکوت در برابر اقامت اجباری آیت‌الله عیسی قاسم جایز نیست

اهالی منطقه محاصره شده الدراز به مناسبت نخستین سالروز حمله نیروهای امنیتی بحرین به هواداران آیت‌الله عیسی قاسم تظاهرات کردند.

تظاهرات‌کنندگان بر موضع ثابت خود در دفاع از عالی‌ترین مرجع دینی در بحرین تأکید کردند و گفتند که سکوت در برابر اقامت اجباری آیت‌الله عیسی قاسم جایز نیست.

معترضان با سر دادن شعارهایی تأکید کرد که حضور نیروهای امنیتی بحرین در مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم بیانگر ضعف دولت بحرین است و می‌خواهد قدرت خود را با استفاده از نیروها و تجهیزات نظامی نشان دهد.

منطقه الدراز محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم از دو سال پیش به دنبال لغو تابعیت آیت‌الله، به محاصره نیروهای امنیتی بحرین درآمده است./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات