۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۶۵۲۷۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

حضور ۴۰۰ مبلغ غیر بومی در خوزستان

حجت الاسلام بلک با اشاره به برنامه های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان از حضور ۴۰۰ مبلغ غیر بومی در ایام ماه مبارک رمضان برای انجام فعالیت های تبلیغی خبر داد.
حجت الاسلام بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی برای بزرگداشت ماه مبارک رمضان برنامه هایی را پیش و پس از حلول آن در نظر گرفت که پیش از فرا رسیدن آن، آمادگی در اعزام مبلغان به مناطق تبلیغی را در قالب همایش هایی از قبیل طلایه داران انجام داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه بخش دیگری از فعالیت های سازمان در ماه مبارک رمضان در حوزه قرآنی است، تصریح کرد: برنامه جمع خوانی قرآن کریم در همه شهرستان های استان با مشارکت صدا و سیمای استان روزانه به صورت مستقیم پخش می شود که در این برنامه 40 قاری برتر استان عهده دار تلاوت هستند و روزانه از مرکز استان برای پاسداشت برنامه جمع خوانی به شهرستان ها اعزام می شوند.

این مقام مسؤول ادامه داد: 400 نفر از علما و فضلای حوزه های علمیه قم و مشهد و سایر استان ها در ماه مبارک رمضان مهمان استان هستند که در مناطق هدف استقرار یافتند ضمن اینکه تاکنون بیش 2هزار نفر در سامانه تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی برای انجام فعالیت های تبلیغی در ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام بلک افزود: ائمه جماعات مساجد و روحانیون استان خوزستان جزو دو هزار نفری هستندکه برای فعالیت های تبلیغی اعلام آمادگی کردند که پس از آن در مناطق تبلیغی استقرار پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه آماده سازی، غباروری و عطرافشانی مساجد برای استقبال از ماه مبارک رمضان در سطح استان به یک فرهنگ تبدیل شده است، اظهار داشت: هیأت امنای مساجد، پایگاه های بسیج، ائمه جماعات مساجد، کانون های فرهنگی هنری در این ایام، عهده دار برنامه های مرتبط با ماه رمضان هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه لیالی قدر اوج برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: برنامه های تدارک دیده شده در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات