۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۶۵۲۵۳
مدیر جامعه الزهرا:

روابط عمومی‌ها سنگرسازان بی سنگرند

مدیر جامعه‌الزهرا(س) گفت: افق مورد انتظار از اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، رسیدن به جایگاهی است که همه ارتباطات درونی و بیرونی از دروازه این بخش سامان یابد.
حجت الاسلام والمسلمین مدنی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در دیدار با کارکنان اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات با تبریک به همه فعالان در این عرصه گفت: روابط عمومی‌ها سنگرسازان بی سنگرند چرا که برای معرفی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های همه بخش‌های یک سازمان کار می‌کنند اما غالبا از اقدامات خودشان تبلیغ و اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های سازمانی همه بخش‌ها مشارکت دارند و تا این زنجیره هماهنگی و اقدام نباشد برنامه‌ای به درستی اجرا نمی‌شود، بیان داشت: این مساله باید بیش از پیش در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها فرهنگ‌سازی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه افق مورد انتظار از اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، رسیدن به جایگاهی است که همه ارتباطات درونی و بیرونی از دروازه این بخش سامان یابد، ادامه داد: برای رسیدن به این افق باید برنامه‌ریزی همه جانبه کرد و همه برنامه‌ها و طرح‌های قابل اجرا در این بخش را احصا و از کارهای اضافه و غیرضروری پرهیز کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط با جایگاه‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر مانند مجلس شورای اسلامی، ارتباط با بخش‌های تصمیم‌ساز نظام، ارتباط با نهادها و سازمان‌هایی که می توان از آنها الگوگیری کرد و ارتباطات خبری، چهار نوع ارتباطی هستند که روابط عمومی می تواند در هر بخش فعال و به جامعه در رسیدن به اهدافش کمک کند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با تاکید بر تخصصی شدن فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی برای رسیدن به این سطح افزود: برای موفقیت در کار باید ضعف‌های خودمان را بشناسیم و بکوشیم تا به مرور زمان این ضعف ها برطرف شود.

وی در پایان بیان داشت: اگر طرح‌ها و برنامه‌های در حال اجرا مانند طرح تربیت مدرس، تربیت مبلغ، تربیت پژوهشگر، تربیت مشاور، تربیت پاسخگوی به سوالات دینی و اعتقادی و دوره عالی فقه و دیگر برنامه‌ها به ثمر بنشیند پنج سال آینده وقتی برگردید و به این دوران نگاه کنید از کار در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پشیمان نخواهید بود و به خاطر سهمی که در رشد جامعه داشتید به خود افتخار خواهید کرد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام این بخش ارایه کرد.

وی همکاری در راه‌اندازی غرفه جامعه در نمایشگاه هفته فرهنگی قم در لبنان، حضور در نمایشگاه نقش تشیع در گسترش علوم انسانی و تدارک برای شرکت در نمایشگاه قرآن، تهیه جدول برنامه های انجام شده، در دست اقدام و پیشنهادی روابط عمومی با توجه به شرح وظایف ابلاغی، به روزرسانی سایت و ارتقای آن، حضور فعال در فضای مجازی با هدف معرفی جامعه، اطلاع‌رسانی و تبلیغ برنامه های جاری، سامان‌دهی بازدید‌ها از جامعه و تلاش برای توسعه ارتباطات درون و بیرون سازمانی را بخشی از فعالیت های انجام شده از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد./۱۳۲۴/د۱۰۳/ی

ارسال نظرات