۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۶۵۲۵۱
از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا؛

چهارمین مرحله دوره سیر مطالعاتی تفسیر نمونه برگزار می‌شود

چهارمین مرحله دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا برگزار می شود.
تفسیر نمونه

به گزارش خبرگزاری رسا، سرکار خانم طیبه‌سادات طباطبایی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: چهارمین مرحله از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از سوی اداره قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

طباطبایی با بیان اینکه دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه ویژه تمام علاقه‌مندان به مفاهیم نورانی قرآن کریم است، افزود: این دوره سیر مطالعاتی از جلد 27 تفسیر نمونه و در پنج مرحله برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت دریافت دفترچه مراحل این دوره به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه و یا از طریق سایت و کانال جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، سؤالات هر مرحله را دریافت کنند.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله از دوره سیر مطالعاتی تفسیر نمونه، گفت: چهارمین مرحله این دوره طبق زمان‌بندی مراحل به تفسیرهای سور مبارکه «تکاثر»، «عصر»، «همزه»، «فیل»، «قریش» و «ماعون» از صفحه 295 تا 391 تفسیر نمونه، جلد ۲۷ اختصاص یافته است.

مدیر کل امور تربیتی، مهلت ثبت نام در این مرحله را تا 20 خردادماه اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را از طریق رایانامه اداره قرآن وحدیث به نشانی quran@jz.ac.ir ارسال کنند.

طباطبایی بیان داشت: امکان پیوستن افرادی که از مراحل اول تا سوم جامانده‌اند، با ارائه پاسخنامه مراحل گذشته همراه با پاسخنامه این مرحله وجود دارد./1324/د۱۰۳/ی

ارسال نظرات