۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۶۵۲۴۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اهانت بزرگی به امت اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را اهانت بزرگی به امت اسلامی دانست و گفت: کشورهای اسلامی باید با اقدامات عملی خود جلوی این گونه جسارت های آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی را بگیرند.
امام جمعه قائمشهر

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس و جنایت های این رژیم غاصب در چند روز اخیر، گفت: این اقدام آمریکایی ها تلاشی برای نابودی کامل قدس شریف و یهودی سازی آن نقطه شریف است.

وی با بیان این که متأسفانه به دلیل بی تفاوتی و اقدام عملی کشورهای اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی هر روز شاهد جسارت بیشتر این رژیم کودک کش در منطقه هستیم، افزود: ملت های مسلمان منطقه و سایر نقاط جهان باید برای نابودی این رژیم جنایت کار هم قسم شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه سران مرتجع عرب امروز حامی رژیم غاصب و جنایت صهیونیستی هستند، تصریح کرد: آل سعود که خود خادم الحرمین می داند امروز مهم ترین حامی سیاست های جنایت کارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را اهانت بزرگی به امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید با اقدامات عملی خود جلوی این گونه جسارت های آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی را بگیرند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که متأسفانه تاکنون اقدام عملی خاصی برای جلوگیری از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا در منطقه گرفته نشده است، افزود: وجود برخی کشورهای خائن و دست نشانده عربی در خاورمیانه عامل گسترش بحران های منطقه ای است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حمایت های آمریکا و برخی کشورهای عربی از صهیونیست ها را عامل افزایش جنایت های این رژیم اشغال گر در مناطق اشغالی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه در میان سکوت مرتجعین عرب شاهد به خاک و خون کشیده شدن ده ها انسان بی گناه در روزهای اخیر در فلسطین بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که رژیم اشغال گر قدس در دهه های اخیر بزرگترین جنایت های بشری را در سرزمین های اشغالی مرتکب شده است، افزود: همه این جنایت در سایه حمایت های آمریکا و سکوت معنادار حکام عرب منطقه بوده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که انگلیس و آمریکا یهودی های دنیا را هفتاد سال قبل در سرزمین اشغالی فلسطین جمع کردند و مسلمان ها را راندند و آواره کردند، گفت: کشورهای اسلامی اگر بخواهند همانند گذشته نسبت به نخستین قبله مسلمانان بی تفاوت باشند به زودی باید شاهد رویدادهای تأسف بار دیگری در منطقه باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امت اسلامی باید برای نابودی کامل رژیم اشغال قدس متحد شوند، تصریح کرد: متأسفانه اختلاف و تفرقه مهم ترین عامل فراموش شدن جنایت های رژیم اشغال قدس در منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین معملی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و برخی مرتجعین عرب منطقه گروه های تکفیری و تروریستی را در منطقه خاورمیانه پدید آوردند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این کشورهای جنایت کار فراموش شدن مسأله فلسطین و قدس بوده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که جبهه عبری، عربی و آمریکایی در سال های اخیر با ایجاد بحران های منطقه ای تلاش کردند مسأله فلسطین را از نگاه ملت های جهان دور کنند، افزود: در سال های اخیر مبارزه با داعش و گروه های تروریستی در اولویت بسیاری از کشورها قرار گرفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه امروز شاهد همراهی کشورهای دست نشانده و خبیثی همچون بحرین و عربستان با آمریکا و صهیونیست ها هستیم، گفت: سکوت این کشورها در جریان انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس به معنای در کنار صهیونیست ها بودن است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مهم ترین حامی ملت مظلوم فلسطین بوده است، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان تا آزادی کامل قدس شریق در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جوانان فلسطینی عزتمندانه و مقتدرانه در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی ایستاده اند، تصریح کرد: به طور حتم پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و به زودی شاهد نابودی کامل صهیونیست های جنایت کار هستیم./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات