۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۶۵۲۴۲

اعلام فراخوان پذیرش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین رشاد از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.
مؤسسه امام رضا طلاب

حجت الاسلام همتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین رشاد اظها رکرد: فقه السیاسه، فقه الاقتصاد، فقه الثقافه، فقه الاطمعه و الاشربه از جمله رشته های این مؤسسه است.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در زمینه شرایط نام نویسی در این مؤسسه گفت: اتمام پایه نهم، برخورداری از استعداد و فرصت کافی جهت انجام تحقیق و پژوهش و قبولی در مصاحب علمی از جمله شرایط  پذیرش در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به شیوه نام نویسی در پذیرش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، افزود: طلاب دارای شرایط برای نام نویسی در این مؤسسه می توانند تا پایان تیرماه فرم نام نویسی را از کانال مؤسسه به نشانی @feghheumanism در پیام رسان های ایرانی دریافت و پس از تکمیل آن را برای ادمین کانال ارسال کنند.

حجت الاسلام همتی ادامه داد: پس از انجام بررسی های لازم، از طلاب دارای شرایط برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت صورت می گیرد و شروع کلاس ها نیز نیمه دوم شهریورماه است.

لازم به ذکر است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 021 33900910داخلی 105 و 09381504277 تماس گیرند یا به مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) واقع در تهران خیابان مصطفی خمینی، روبروی بیمارستان سپیر مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات