۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۶۵۲۳۲
حجت الاسلام دانشی:

ترویج فرهنگ قرآنی لازمه حیات و سلامت جامعه است

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان ترویج فرهنگ قرآنی را لازمه حیات و سلامت جامعه دانست و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد گسترش فرهنگ قرآن و معارف در کشور هستیم.
حجت الاسلام دانشی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام اصغردانشی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، شب گذشته در مراسم افتتاحیه جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه و ترویج فرهنگ قرآن گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد گسترش فرهنگ قرآن و معارف در کشور هستیم.

وی بیان داشت: در لرستان نیز به برکت وجود نماینده ولی ‌فقیه در لرستان شاهد گسترش این فرهنگ و برگزاری جلسات تفسیر، جزء خوانی و جمع خوانی قرآن کریم هستیم.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به اینکه جلسات تفسیر قرآن توسط حجت الاسلام میرعمادی نزدیک به 12 سال است که در حال برگزاری است، افزود: برگزاری جلسات تفسیر قرآن زمینه انس بیشتر جوانان را با این کتاب الهی فراهم می سازد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات حفظ سوره«زمر» در ایام ماه رمضان خاطرنشان کرد: مسابقات جزوه برداری از جلسات تفسیر سوره«زمر» نیز تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان در ادامه یادآور شد: هر شب به ۱۵ نفر از شرکت کنندگان در مسابقات تفسیر قرآن هدایایی اهدا می‌شود.

راه اندازی ستاد تفسیر قرآن در لرستان

حجت‌الاسلام دانشی با اشاره به ایجاد ستاد تفسیر قرآن در استان لرستان خاطرنشان کرد: اقدامات و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است و به زودی این ستاد راه اندازی می شود.

گفتنی است، کتاب تفسیر سوره«حدید» نوشته نماینده ولی‌فقیه در لرستان که مربوط به تفسیر سوره«حدید» بوده  است و در ماه مبارک رمضان سال گذشته از سوی ایشان تفسیر شده است، رونمایی شد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات