۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۵۶۵۲۰۲
امام جمعه کرمان:

ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی است

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای خودسازی است، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بندگی کردن خدا است.
رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امروز عصر در جمع مردم کرمان در حسینیه ثارالله این شهر، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای خودسازی است.

وی ابراز داشت: بندگی کردن در دنیا مهم ترین فلسفه خلقت انسان ها در زمین بوده که انسان ها در هر جای دنیا قرار دارند، باید بندگی خدا را انجام دهند تا بنده خوبی برای خدا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که شناخت خدا مهم ترین کار انسان ها شمرده می شود، تصریح کرد: انسانی در دنیا موفق بوده که خدا را خوب بشناسد و بندگی خدا را خوب در دنیا انجام بدهد.

امام جمعه کرمان با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای خودسازی است، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بندگی کردن خدا است.

وی با بیان این که خواندن قرآن با معنا انسان را در شناخت خدا کمک می کند، خاطرنشان کرد: جهان دارای نظم خاصی بوده و کسی که به این جهان توجه خاصی را داشته باشد می تواند از نظم نعمت های خدا در زمین خدا را خوب بشناسد.

استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که بنده واقعی شناخت زیادی نسبت به خدا دارد، بیان داشت: انسان اشرف مخلوقات است و خداوند در زمین به بعد معنوی و مادی انسان ها توجه خاصی را کرده است.

وی در پایان با توجه به این که تدبر در قرآن را مردم در ماه رمضان فراموش نکنند، گفت: خواندن قرآن زمانی برای مردم فایده دارد که افزون بر خواندن قرآن به معنا و تفسیر قرآن هم توجه کنند./9707/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات