۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۵۶۵۱۹۵
آیت الله طه محمدی:

سکوت جهان عرب در برابر مساله فلسطین ننگی بزرگ است

امام جمعه همدان گفت: همه جهان نسبت به کودک کشی و ظلم رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض کردند اما متاسفانه صدایی از جهان عرب به گوش نرسید.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف بیان داشت: زور گویی دشمنان اسلام به دو میلیارد مسلمان در جهان ننگ بزرگی است.

وی تصریح کرد: امروز در جهان بیش از 300 میلیون عرب وجود دارد و زور گویی یک رژیم کوچک ظالم و غاصب به مسلمانان ننگی بزرگ برای جهان اسلام است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به برکات ماه رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی بزرگ برای ما است و ما باید از این نعمت الهی به نحو احسن استفاده کنیم و مراحل خود سازی را در این میهمانی الهی طی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه جز خوانی شهرداری همدان در میدان اصلی شهر خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات قرآن در این ماه مبارک دارای اجری والاست و باید هر محله و هر مسجد برنامه جز خوانی داشته باشند.

امام جمعه همدان با اشاره به مشکلات فلسطین ابراز داشت: جرم کودکان و زنان چیست که به شهادت می رسند و هر روز اخباری نا گوار از این کشور به گوش می رسد.

وی در ادامه با اشاره به تجمع مردم همدان نسبت به ظلم های رژیم صهیونیستی در هفته گذشته اظها داشت: همه جهان نسبت به کودک کشی و ظلم رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض کردند اما متاسفانه صدایی از جهان عرب به گوش نرسید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به مساله اهدای عضو و روز اهدای عضو خاطرنشان کرد: اهدای عضو افراد سانحه دیده و دچار مرگ شده سبب زنده ماندن و نجات انسان های دیگر شده و امری پسندیده است.

وی در پایان گفت: اهدای عضو میراثی ماندگار و باقیات الصالحاتی برای افرادی است که عضوشان اهدا می شود به طوری که در ثواب زندگی نجات یافته شریک خواهند شد./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات