۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۶۵۱۶۰
در راستای محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس؛

اجتماع بزرگ ضداستکباری طلاب و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مدیر حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ ضداستکباری طلاب و روحانیان این استان در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس، گفت: این اجتماع باشکوه با حضور نماینده ولی فقیه در استان به میزبانی مهدیه مصلای شهرکرد برگزار شد.
اجتماع بزرگ ضداستکباری طلاب و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به شرارتهای بی پایان آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی اظهار کرد: محکومیت جنایتهای آمریکا خصوصا اقدام بی شرمانه او در انتقال سفارت آمریکا به قدس وظیفه ای همگانی است.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ ضداستکباری طلاب و روحانیان این استان در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس خاطرنشان کرد: این اجتماع باشکوه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و بیش از یکهزار طلبه و روحانی به میزبانی مهدیه مصلای شهرکرد برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیت المقدس و فلسطین مهمترین مسأله امروز جهان اسلام است، تصریح کرد: آمریکا بداند مسلمانان هیچگاه جنایتهای آنها در فلسطین را فراموش نخواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین به زودی گریبان گیر خود آنها خواهد شد، ابراز کرد: نابودی اسرائیل خونخوار نزدیک است و این وعده حق تعالی است که ظلم ماندگار نخواهد بود.

این مقام مسؤول با انتقاد از عدم وحدت جهان اسلام در مسأله فلسطین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پیش  بینی فرمودند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ به یقین اقدامات اخیر رییس جمهور دیوانه آمریکا فروپاشی اسرائیل را جلو خواهد انداخت.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل نسبت به محور مقاومت در جهان خصوصا فلسطین دچار اشتباه محاسباتی شده اند و تاوان آن را پس خواهند داد، افزود: دشمنان اسلام بدانند ایران اسلامی فلسطین را مهمترین مسأله امروز جهان اسلام می داند و به هیچ عنوان از آن غافل نخواهد شد.

حجت الاسلام احمدی، وحدت را مهمترین نیاز امروز جهان اسلام دانست و گفت: اگر کشورهای اسلامی یکپارچه از فلسطین حمایت کنند و برای آزادسازی بیت المقدس هم قسم شوند، به یقین اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند و راه به جایی نخواهد برد./9457/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات