۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۶۵۱۵۲
امام جمعه کرمان:

ایران همیشه از آرمان های فلسطین دفاع می کند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که کشور ایران همیشه از آرمان های فلسطین دفاع می کند، گفت: دشمنان اسلام بدانند که مردم فلسطین تنها نبوده و ایران همیشه در کنار آنها قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان یکی از بهترین زمانها برای اصلاح اعمال و خطاها است.

وی با اشاره به این که گناه زندگی انسان را نابود می کند، افزود: گناه و معصیت سبب عدم استجابت دعا می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دعا کردن آداب گسترده ای دارد، اظهار کرد: درخواست کردن از خداوند در راستای رضایت داشتن به تقدیر و معیشت الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که انسان مسلمان باید در عمل پایبند سنت و سیره پیامبر(ص) باشد، تاکید کرد: فاصله گرفتن از راه واقعی حضرت محمد(ص) در عمل باید اثبات شود و فرد مسلمان باید از شعار دادن دوری کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به وفات حضرت ابوطالب(ع) و شخصیت ایشان، اظهار کرد: حضرت ابوطالب(ع) همیشه همگام و همراه حضرت محمد(ص) بودند.

وی با اشاره به فتح خرمشهر و ثبت شدن این روز  تاریخی در افتخارات جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: جوانان این سرزمین به فرماندهی حضرت امام خمینی(ره) توانستند خاک پاک این کشور را از اشغال دشمن نجات دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به فضیلت ماه مبارک و میهمانی خداوند تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تمرین گناه نکردن است و مردم در این ماه سعی کنند اعمال ماه را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا کم عقل بوده و تمام جهانیان بدانند که روزی کشور آمریکا شکست می خورد و پیروزی واقعی در عالم برای مسلمانان است.

وی در پایان با بیان این که کشور ایران همیشه از آرمان های فلسطین دفاع می کند، گفت: دشمنان اسلام بدانند که کشور فلسطین تنها نبوده و ایران همیشه در کنار مردم فلسطین قرار دارد./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات