۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۶۵۱۳۵
در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد؛

نسخه الکترونیکی کتاب «نقش قبایل یمنی در حمایت از اهل بیت»

نسخه الکترونیکی کتاب «نقش قبایل یمنی در حمایت از اهل بیت» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «نقش قبایل یمنی در حمایت از اهل بیت(ع)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب ««نقش قبایل یمنی در حمایت از اهل بیت(ع)» اظهار داشت: یمن از صدر اسلام، یکی از کانون‌های مهمّ تشیّع بوده است و قبایل یمنی در تاریخ اسلام و در حمایت از اهل‌بیت (ع) نقش‌های کلیدی داشته‌اند. مؤلّف، با طرح چند سؤال اساسی و بر طبق روش کتابخانه‌ای مبتنی بر منابع و اسناد دست اوّل، به چنین تحقیق گسترده و عمیقی دست‌زده است.

وی گفت: وی برای تحلیل و تفسیر و نقد داده‌های تاریخی از روش قیاسی مربوط به کلیّات حوادث و روش استقرایی مربوط به جزئیات حوادث استفاده کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب نوشته اصغر منتظر القائم در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: کتاب «نقش قبایل یمنی در حمایت از اهل بیت(ع)» با 407 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 300000 ریال در سال 1396 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 75000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات