۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۶۵۱۱۱
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت بصیرت دینی و انقلابی در منابر تبلیغی ماه رمضان

آیت الله طبرسی با بیان این که در ماه مبارک رمضان شاهد حضور مستمر و گسترده مبلغان دینی در مساجد، تکایا و محافل دینی هستیم، گفت: این حضور تبلیغی باید با تقویت بصیرت دینی و انقلابی در جامعه همراه باشد.
آیت الله طبرسی

آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت انس با کلام الهی در این ماه پر فیض تأکید کرد و گفت: محافل انس با قرآن باید در ماه مبارک رمضان رونق بیشتری داشته باشد.

وی از ماه رمضان به عنوان بهار قرآن یاد کرد و با بیان این که مأنوس شدن با کلام الهی ما را از گمراهی و انحراف رهایی خواهد داد، افزود: باید در کنار انس با قرآن عمل به معارف الهی نیز مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و زدودن درون از ناپاکی ها است، خاطرنشان کرد: درهای رحمت الهی در این ماه پر فضیلت به روی همه بندگان خدا گشوده شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که هر چه می توانیم باید از معنویت حاصل از این ماه پرفیض در جهت خودسازی استفاده کنیم، بیان داشت: نباید به گونه ای باشد که خدای ناکرده در پایان ماه مبارک رمضان شرمنده درگاه الهی شویم که در آن صورت پشیمانی سودی نخواهد داشت.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تمرین بندگی دانست و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماهی برای کسب توشه است وباید تلاش کنیم تا در این ماه بنده خوب خدا باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که درهمه لحظه های این ماه روح عبودیت و معنویت ساری و جاری است، خاطرنشان کرد: مؤمن واقعی کسی است که بتواند از ظرفیت بالای معنوی این ماه پرفیض نهایت استفاده را ببرد.

وی با بیان این که کسب تقوای الهی یکی از مهم ترین اثرات روزه داری است، تصریح کرد: انسان در ماه مبارک رمضان با روزه داری، دعا، نیایش و انجام اعمال دینی روح خود را از گناه و ناپاکی صیقل داده و درهای رحمت الهی را به روی خود می گشاید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که دعا و نیایش در این ماه با ارزش انسان را به سوی حقیقت ماه مبارک رمضان بیشتر نزدیک می کند، افزود: کسی که به دنبال رسیدن به تعالی معنوی است راه آن دعا و نیایش در ماه مبارک رمضان است.

آیت الله طبرسی همچنین با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه کسب بصیرت دینی است، تصریح کرد: معنویت حاصل از ماه ضیافت الهی بستر سازی کسب بصیرت دینی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به کاهش گناه و آسیب های فرهنگی و اجتماعی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت ارزشمند فرهنگی و اجتماعی در جهت تبیین ارزش های دینی در جامعه بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری با بیان این که در ماه مبارک رمضان شاهد حضور مستمر و گسترده مبلغان دینی در مساجد، تکایا و محافل دینی هستیم، تصریح کرد: این حضور تبلیغی باید با تقویت بصیرت دینی و انقلابی در جامعه همراه باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت و تفکر انقلابی است، خاطرنشان کرد: این شاخصه و ویژگی مهم راه مقابله با هجمه های فرهنگی و دینی است.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز دشمنان دین و ارزش های الهی برای از بین بردن دین هم قسم شده اند، تصریح کرد: به همین دلیل هر چه برای گسترش و تقویت تفکر و نگاه انقلابی در جامعه سرمایه گذاری شود باز هم کم است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که روحانیت به عنوان پیشگامان و پرچم داران تبلیغی جامعه رسالت مهمی در تقویت شاخصه های انقلابی گری در جامعه بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان برای حفظ عزت و اقتدار خود نیازمند بهره گیری از تفکر انقلابی است./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات