۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۵۶۵۱۰۲

برگزاری طرح قرآنی نور هدایت در مدارس علمیه لرستان

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری طرح های قرآنی در مدارس علمیه خبر داد و گفت: طرح قرآنی نور هدایت در مدارس علمیه لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
حفظ قرآن

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در ماه مبارک رمضان از ظرفیت خواهران مبلغ در زمینه ترویج و تبیین ارزش های دینی استفاده می شود.

عزیزی حضور خواهران مبلغ در مصلی نماز جمعه و پاسخگویی به احکام و سؤولات و شبهات بانوان را از جمله مهم ترین برنامه های تبلیغی خواهران طلبه عنوان کرد.

وی بر ضرورت انس بیشتر طلاب با قرآن و آموزه های دینی تأکید کرد و گفت: تکیه بر تعالیم و آموزه های قرآنی امری برای تقویت و ارتقای فعالیت تبلیغی مبلغان ضروری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه از برگزاری طرح«نور هدایت» در مدارس علمیه خبر داد و اظهار داشت: حفظ جزء 30 قرآن کریم از سوی طلاب در ماه مبارک رمضان از اهداف این طرح قرآنی است.

وی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان را از دیگر اهداف اجرای برنامه های قرآنی عنوان کرد.

عزیزی برگزاری برنامه های جزء خوانی، تفسیر و مسابقه های احکام، برنامه های روخوانی و تجوید قرآن کریم به صورت ختم روزانه را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در ماه مبارک رمضان در مدارس برگزار می شود.

وی از برپایی نمایشگاه آثار قرآنی در حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه  مستندات، مقالات و آثار قرآنی طلاب ارائه می شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات