۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۶۵۰۹۹
حجت الاسلام لطفی نیاسر تشریح کرد؛

برنامه های صداوسیمای قم در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام لطفی نیاسر در گفت وگو با رسا برنامه های صداوسیمای مرکز استان قم در ماه مبارک رمضان سال ۹۷ را تشریح کرد.
حجت الاسلام لطفی نیاسر

حجت الاسلام محمدرضا لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای استان قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، برنامه های صداوسیمای مرکز استان قم در ماه مبارک رمضان سال  97 را تشریح کرد.

وی افزود: امسال برنامه سحرگاهان در شبکه استانی قم یعنی شبکه نور همراه با شبکه سراسری شما از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به صورت زنده به مردم ارائه می شود.

مدیرکل صداوسیمای استان قم اظهار داشت: برنامه های جزء خوانی نوجوانان همراه با تفسیر صبح ها ارائه خواهد شد و پخش برنامه جزء خوانی حرم مطهر بانوی کرامت نیز همراه با شبکه سوم سیما برای مخاطبان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین امسال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه ای با عنوان باز باران با هدف کمک رسانی و یاری نیازمندان و محرومان داریم که بعد از اذان مغرب و عشا به مخاطبان تلویزیون ارائه می شود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با بیان این که برنامه های سحر و افطار به صورت زنده از شبکه رادیویی قم را خواهیم داشت، ابراز داشت: برنامه زنده جشن های شب های ماه مبارک رمضان نیز از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تقدیم مخاطبان می شود.

وی عنوان کرد: برنامه های معارفی متعددی نیز از صداوسیمای استان قم پخش خواهد شد که شامل گفت وگوی دینی، سخنرانی های زنده حرم مطهر، مجموعه سخنرانی های علما و پاسخگویی به سؤالات دینی می شود.

مدیرکل صداوسیمای استان قم با اشاره به پشتیبانی این مرکز از شبکه های سراسری خاطرنشان کرد: ضبط ویژه برنامه های معارفی با حضور مراجع معظم تقلید برای شبکه های یک و سه سیما، پخش زنده ترتیل از حرم مطهر برای شبکه سوم سیما و همچنین پخش برنامه های مناسبت های مختلف مانند شب های قدر بخشی از این پشتیبانی است./1323/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات