۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۶۵۰۵۴
ارتش رژیم صهیونیستی:

حماس ضربه سنگینی به روابط عمومی ما زد

ارتش رژیم صهیونیستی به شکست از جنبش حماس در روابط عمومی در پی کشته و زخمی شدن صدها تن از شهروندان فلسطینی در نوار غزه اعتراف کرد.
فلسطین تظاهرات بازگشت غزه

به گزارش خبرگزاری رسا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که به دلیل کشته و زخمی شدن صدها فلسطینی در روز دوشنبه، جنبش حماس موفق شده است، ضربه‌ای سخت به روابط عمومی این رژیم وارد کند.

جاناتان کونریکوس سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و مسؤول ارتباط با رسانه‌های خارجی این رژیم  گفت که ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی اشتباه و بدون توجیه، شمار زیادی از تظاهرات کنندگان را کُشت.

وی همچنین گفت که ارتش رژیم صهیونیستی در جلوگیری از کشته شدن تعداد زیادی از تظاهرات کنندگان فلسطینی شکست خورد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در نتیجه درگیری‌های اخیر، ضربه سختی به وجهه ادعایی ارتش این رژیم وارد شده و طرف فلسطینی در جنگ رسانه‌ای پیروز شده است.

نشست وزیران خارجه عرب در قاهره درباره غزه

وزیران خارجه اتحادیه عرب امروز پنجشنبه برای بررسی بحران فلسطین در قاهره گرد هم می‌آیند. هدف از برگزاری این نشست اتخاذ موضعی یکپارچه برای مقابله با تشدید تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان است.

این در حالی است که شورای اتحادیه عرب روز گذشته در پایان نشست غیرعادی خود که در سطح نمایندگان دائم برگزار شد، دبیرخانه این اتحادیه را به تدوین طرحی عربی برای برخورد با تصمیم آمریکا مبنی بر انتقال سفارت خود به قدس اشغالی و اعلام این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مکلف کرد.

حسام زکی دستیار دبیرکل اتحادیه عرب گفت که در این نشست پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره مواضع کشورهای عربی در قبال انتقال سفارت آمریکا به قدس و تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بررسی شد و قرار است این پیش‌نویس امروز در نشست اضطراری وزیران خارجه اتحادیه عرب مطرح شود.

ده‌ها هزار نفر از شهروندان فلسطینی روز جمعه همزمان با انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی در هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی در مرزهای غزه راهپیمایی کردند که در جریان این راهپیمایی‌ها بیش از 60 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت رسیده و صدها تن نیز زخمی شدند./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات