۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۶۴۹۶۴
آیت الله طه محمدی:

انتقال پایتخت به قدس نشان از بیچارگی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه همدان گفت: اسرائیل از بیچارگی دست به تغییر پایتخت خود زده است و مشکل آنها با انقلاب و اسلام این است که اسلام دست آنها را از غارت و ظلم به مردم کوتاه کرده است.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به رفتار اسرائیل در تغییر پایتخت خود به قدس شریف گفت: دشمنی غرب سبب می شود که مردم نسبت به خیلی از مسائل اعتقادی سست شوند.

وی افزود: مردم در زمان طاغوت تسلیم جریان نامیمون بودند و اگر امام قیام نمی کرد و بساط شاه را بر هم نمی ریخت ما نیز مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس بودیم.

امام جمعه همدان ابراز داشت: امام علی می فرماید که همواره از مظلوم حمایت و در برابر ظالمی که به مظلومی ظلم می کند بایستید یک زمان ایران در ضعیف ترین نقطه ممکن بود اما امروز بعد از ۴۰ سال از انقلاب پیشرفت کشور بسیار چشمگیر است.

وی خاطرنشان کرد: آل سعود مترسکی برای انتقال پول از خلیج فارس به آمریکا و اسرائیل است و دشمن با استحاله افکار عمومی جنایات خود را در کشورهای منطقه توجیه می کند و افراد بی عرضه و بی کفایت را بر سر کار می گذارند.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: ملت ها باید قیام و انقلاب کنند و طاغوت کشور خود را نابود کنند و امروز جبهه یمن روز به روز خواب آل سعود را ربوده اند.

وی در پایان گفت: اسرائیل از بیچارگی دست به تغییر پایتخت خود زده است و مشکل آنها با انقلاب و اسلام این است که اسلام دست آنها را از غارت و ظلم به مردم کوتاه کرده و دلیل دشمنی با ما این مساله است./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات