۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۶۴۹۶۰
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

مسبب اصلی تحریم‌ها سازشکاران داخلی هستند

استاد حوزه علمیه گفت: اگر آن دسته از افراد سازشکار در کشور وجود نداشته باشند نه تنها تحریم‌ها اضافه نخواهد شد بلکه تحریم‌های قبلی هم رفع می‌شود.
حجت الاسلام پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، امروز در تجمع مردمی و دانشجویی استان تهران در اعتراض به کشتار مردم فلسطین که در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: دین اسلام قبل از آن که دین جنگ باشد دین صلح و دوستی است.

وی افزود: مسلمانان می‌دانند چه زمانی باید در مقابل مخالفانشان کوتاه بیایند و این در مواقعی است که امیدی به پیروزی ندارند و باید برای تقویت جبهه حق کوتاه بیایند اما امروز که اسلام قدرتمند است هرگز در برابر دشمن کوتاه نخواهد آمد و این مهم فارغ از قیام کورکورانه علیه دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان امروز را دوران ضعف و انحطاط رژیم منحوس صهیونیستی دانست و ابراز کرد: حال که امروز این رژیم باطل و خون ریز دچار ضعف شده جایز نیست مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در مقابل رژیم صهیونیستی سکوت کرده و کوتاه بیایند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه سازشکارانی که در طول تاریخ ظالمان را یاری کردند باید در قیامت پاسخگو باشند، اظهار داشت: امروز اگر کسی در برابر اسرائیل کوتاه بیاید همانند او در قیامت عذاب خواهد شد. امروز رژیم غاصب صهیونیستی زیر پای مسلمانان است از این رو تنها کافیست جامعه اسلامی محکم روی زمین گام بردارد.

این استاد دانشگاه کوتاه آمدن قدرتمندان در برابر رژیم صهیونیستی را عملی جنایت کارانه دانست و گفت: امروز آن دسته از سیاسیونی که یکی به نعل و یکی به میخ می‌کوبند باید بدانند رفتارشان رذلانه‌ترین رفتار در طول تاریخ است.

وی افزود: امروز اسرائیل در سراشیبی نابودی قرار دارد و همه می‌دانند اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخواهد این رژیم را نابود کند در یک لحظه این مهم محقق خواهد شد اما متاسفانه در این جنگ حق و باطل ما شاهد عدم درک سیاسیون جهان و منطقه برای تغییر این واقعیت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه مردم ایران هرگز رژیم غاصب اسرائیل را جدی نگرفتند و از این پس هم آمریکا را جدی نخواهند گرفت، عنوان کرد: اظهارات گستاخانه ترامپ نشان از عدم باور آنان از پایان عمر استکبار در جهان است. در حال حاضر کلام برخی سیاسیون داخلی که آمریکا را بسیار جدی می‌گرفتند و برجام را نقطه امید برای کشور می‌دانستند 180 درجه تغییر کرده است و همانها بیان می‌کنند مذاکره با آمریکا کاری احمقانه بود.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه امروز مردم ما باید الگویی برای مردم غرب باشند تا آنان در برابر دولت مردان ظالم خود بایستند، گفت: بسیاری از مردم جهان ضد صهیونیستی هستند بر همین اساس اگر بدانند ما نیز با اسرائیل مخالف هستیم ما را تحسین خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه ترامپ را نتیجه طبیعی تکامل استکبار در بستر تاریخ دانست و اظهار داشت: ما باید بدانیم که حساب ترامپ از استکبار جدا نیست که بگوییم اگر ترامپ نبود این اتفاقات رخ نمی‌داد.

وی با بیان اینکه امروز امید دشمنان به سازشکاران داخلی است، گفت: اگر آن دسته از افراد سازشکار در کشور وجود نداشته باشند نه تنها تحریم‌ها اضافه نخواهد شد بلکه تحریم‌های قبلی هم رفع می‌شود. اگر امروز آمریکا به تحریم‌ها پافشاری می‌کند به خاطر رفتار ناشایست همین سازشکاران است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات