۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۶۴۹۴۶

توضیح مدیر حوزه خواهران درباره تغییرات جدید

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران تغییرات جدید در این مرکز را نشانه ضعف کارهای گذشته ندانست.
حجت الاسلام بهجت پور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معافه رئیس مرکز عمران و نوسازی حوزه‌های علمیه خواهران که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خواهران سازمان بزرگ و شناخته شده و ارزشمند است که حدود ۲۰ سال است فعالیت می‌کند.

وی افزود: پس از حدود ۲۰ سال فعالیت، در حال حاضر حدود ۵۰۰ مدرسه علمیه در کشور مشغول فعالیت‌هستند و حدود ۲۸ مدیریت استانی نیز فعال هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اینکه توانسته‌ایم میل به پیشرفت را حوزه‌های علمیه خواهران نهادینه کنیم، نشان‌دهنده فعالیت و حرکت خوب است.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه خواهران یک سازمان حوزوی موثر است که همواره به فکر پیشرفت و توسعه است.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه با اشاره به خدمات آیت‌الله شرعی و حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی گفت: خداوند به هرکسی توفیق انجام کار‌های بزرگ و خدمات ماندگار نمی‌دهد و آیت‌الله شرعی با تاسیس و راه‌اندازی حوزه‌های علمیه خواهران کار بسیار بزرگی انجام دادند و امیدواریم خداوند به ما هم توفیق خدمت بدهد.

وی بیان کرد: بدون تردید اگر کسی شاکر گذشته نباشد، در آینده توفیقی پیدا نخواهد کرد و نمی‌توان با تخریب گذشته آینده را ساخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات آقای محسن خلج گفت: کارهایی که در گذشته انجام شده است، بهترین کار و اقدام در زمان خودش بود و هرکاری باید در ظرف زمان خودش بررسی شود.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که همواره کار‌ها را به جوانان بسپاریم و روایات نیز بر همین مسئله تاکید دارند، البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که مشورت گرفتن همواره باید از افراد با تجربه انجام شود.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: آقای خلج با اخلاص و نیت خالصی که داشتند اقدامات ماندگاری انجام دادند و انتصاب ایشان به عنوان مشاور عالی حوزه‌های علمیه خواهران و استفاده از تجربیات ایشان، بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی در پایان گفت: تغییراتی که در حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌شود به معنی کار ضعیف نیست بلکه تنها به دلیل سیاست‌هایی جدیدی است که اعمال شده است.

مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

بر اساس این گزارش، مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز نظارت و برنامه ریزی حوزه های علمیه خواهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور برگزار شد

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های آقای ساجدی تقدیر شد و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین هاشمیان به عنوان سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه خواهران منصوب شد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رسول ابراهیمیان به عنوان مدیرکل نظارت و بازرسی حوزه های علمیه خواهران منصوب شد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات