۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۶۴۹۴۴
در ایام ماه مبارک رمضان؛

مراسم ۳۰ شب در محضر قرآن در خوسف برگزار می‌شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی خوسف گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برنامه محوری ۳۰ شب در محضر قرآن با حضور باشکوه مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی در خوسف برگزار می‌شود.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام هادی نبئی، رییس اداره تبلیغات اسلامی خوسف شب گذشته در مراسم محفل انس با قرآن در بوستان مهرشهر خوسف اظهار داشت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برنامه محوری 30 شب در محضر قرآن با حضور باشکوه مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی در خوسف برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم یکی از برنامه‌های محوری استانی است که علاوه بر تلاوت قرآن و تفسیر و بیان احکام مردم از سخنرانی سخنرانان استانی نیز بهره‌مند می‌شوند.

حجت الاسلام حامد شاهبیکی، امام جمعه خوسف نیز در این مراسم افزود: این طرح و مراسم مورد استقبال مردم شهر و روستاهای اطراف قرار گرفته است.

وی گفت: علاوه بر برگزاری محافل قرآنی در مساجد، هر شب شاهد حضور بیش از یک هزار نفر در محضر تلاوت، تفسیر و بیان احکام هستیم و امیدواریم موقوفه قرآنی در شهرستان داشته باشیم.

امام جمعه خوسف با  گلایه از حضور کم رنگ و کم لطفی مدیران شهرستان در سال گذشته در این مراسم معنوی، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان با همدلی و وحدت حضور و ارتباط پررنگی داشته باشند و باید پاسخگوی مردم باشیم.

حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه برای مسائل ضدارزشی هزینه‌های بسیاری می‌شود اما قرآن و مسائل دینی مورد کم لطفی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: تلاوت و جزءخوانی قرآن، تفسیر قرآن، سخنرانی، برگزاری مسابقه و جذب کودکان و نوجوانان با اجرای طرح‌ها و کلاس‌‌های آموزشی در حاشیه مراسم از مهم‌ترین برنامه‌ها است./880/پ204/ب1

ارسال نظرات