۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۶۴۹۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

ضرورت حضور مبلغان در مناطق حاشینه نشین و محروم

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه بیشتر آسیب ها متوجه مناطق محروم و حاشیه نشین است، گفت: حضور مبلغان در این مناطق امری مهم برای کاهش آسیب های اجتماعی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان مبلغان بومی و غیر بومی به سراسر استان اعزام می شوند.

وی با اشاره به اعزام یک هزار و 700 مبلغ در لرستان عنوان داشت: امسال همایش طلایه داران تبلیغ به صورت شهرستانی در همه شهرها برگزار و میلغان پس از شرکت در این همایش به سراسر استان اعزام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: 135 روحانی و مبلغ در روستاها و مناطق محروم استان لرستان مستقر خواهند شد و حضور این مبلغان در مناطق محروم امری مهم در کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی در ادامه به برگزاری ویژه برنامه های اجرایی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ۱۱ جلسه جزء خوانی قرآن در شهرستان‌های لرستان، ۱۱ جلسه تفسیر قرآن و ۱۱ محفل انس با قرآن از جمله برنامه هایی است که اجرا می شود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه مناطق محروم بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند، عنوان کرد: در راستای مقابله و کاهش این آسیب ها تفاهم‌ نامه همکاری بین تبلیغات اسلامی و سپاه لرستان منعقد شده است.

وی حضور مبلغان را امری مهم برای بصیرت بخشی بین مردم به ویژه نسل جوان خواند و ادامه داد: این حضور و فعالیت تبلیغی مبلغان خنثی کننده توطئه های فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود در عرصه تبلیغ نسل جوان را در برابر آسیب های اجتماعی مصون ساخت و جلوی رواج آسیب ها گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر آسیب ها مناطق حاشیه نشین و محروم را تهدید می کند، اظهار داشت: در این مناطق آموزش های لازم برای آموزش‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، حاشی ه‌نشینی و اعتیاد با حضور مبلغان ارائه می شود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات