۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۶۴۹۱۵
با حضور آیت الله علم الهدی؛

آیین رونمایی از کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» با حضور امام جمعه مشهد و جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه خراسان برگزار شد.
رونمایی از کتاب الگوی تربیت جامع طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین رونمایی از کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» عصر دیروز با حضور امام جمعه مشهد، جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه خراسان، برخی مدیران نهادهای دینی و فرهنگی مشهد و مدیران مدارس علمیه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت برگزار شد.

آیت الله علم الهدی در این مراسم ملاک اصلی در خلیفة اللهی انسان را توانایی تربیت و انسان سازی دانست و ضمن تمجید از کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب»، آن را تنها نقطه شروع فعالیت در حوزه مبانی، راهبردها و راهکارهای فرهنگی، تهذیبی، آموزشی، پژوهشی و مدیریتی در تربیت طلبه معرفی کرد.

همچنین حجت الاسلام محمد عالم زاده، مدیر گروه اخلاق مرکز اخلاق و تربیت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این مراسم بر ضرورت تشکیل کارگروه هایی متشکل از مدیران مدارس علمیه برای بحث و تبادل تجربه در حوزه تربیت طلبه تأکید کرد.

بیان دیدگاه ها و نظرات برخی از اساتید حوزه علمیه خراسان و مدیران برجسته نهادهای دینی و فرهنگی در مورد کتاب حاضر و بایسته های تربیت طلبه، از دیگر بخش های این مراسم بود.

گفتنی است مبانی، راهبردها و راهکارهای فرهنگی-تهذیبی، آموزشی-پژوهشی و مدیریتی در تربیت طلاب، محورهای اصلی کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» است که از سوی جمعی از مدیران مدارس علمیه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت اشراف حجت الاسلام محمدجواد نظافت یزدی تهیه و تنظیم شده است./861/پ204/ب1

ارسال نظرات