۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۶۴۸۹۵
رییس بنیاد بین المللی بوعلی سینا:

مشکلات جامعه به خاطر نبود مدیریت است

آیت الله طه محمدی گفت: امروز بسیاری از مشکلات جامعه در زمینه آب، خاک و فرصت های شغلی به نبود مدیریت در جامعه برمی گردد.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان عصر امروز در دیدار مسؤولان محیط زیست و منابع طبیعی استان همدان اظهار داشت: خداوند از انسان خواسته است که انسان زمین را آباد کند و هر انسانی که خود را انسان بشناسد باید بداند که در کنار همه تکالیف خود وظیفه عمران را نیز بر عهده دارد.

وی افزود: عمران این است که در تمام میدان ها و زمینه ها انسان فعال باشد و نبض دین اسلام این است که انسان از تمام میوه ها به صورت بهینه استفاده کند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: استفاده از تمام امکاناتی که خداوند در اختیار انسان قرار داده امری بسیار مهم است و نتوانسته ایم آنچنان که باید این مهم را به جامعه منتقل کنیم.

وی افزود: متاسفانه از حیث معارف دین زمین گیر هستیم چه رسد به این که در میدان عمل چگونه رفتار کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: امروز بسیاری از مشکلات جامعه در زمینه آب، خاک و فرصت های شغلی به نبود مدیریت در جامعه برمی گردد.

وی تصریح کرد: منابع طبیعی گستره عجیبی در اقتصاد جامعه دارد بسیاری از گیاهان دارویی وجود دارد که نیازی به آب ندارد و این فرصت را برای ایجاد اشتغال جوانان فراهم می آورد.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: باید ورزشی را به آن توجه کرد و پرداخت که دارای منافع باشد و نباید فرزندان خود را به ورزش های عبث و بیهوده ترغیب کرد.

وی در پایان گفت: بسیاری از داروهای گیاهی ما منقرض شده است و ما در گیر و دار امور اداری هستیم و از مسائل اصلی در کشور غفلت کرده ایم./۹۷۹/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات