۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۶۴۸۸۱
استاد حوزه علمیه همدان:

محتوای منابر مبلغان تقویت و به روز شود

استاد حوزه علمیه همدان محتوای تبلیغی مناسب را از مسائل مهم در جذب افراد در منابر دانست و گفت: هر چقدر مطالب مهم، کاربردی و دقیق به مخاطب ارائه شود مردم بیشتر به سوی آن گرایش پیدا می کنند.
فعالیت مبلغان در مناطق محروم

حجت الاسلام حسین ثابت عیار استاد و مشاور حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به روش های تبلیغی در جامعه ابراز داشت: روش برخورد با طرفداران فرقه های منحرف باید طبق اصول اسلامی و اخلاقی باشد.

وی افزود: اخلاق نیکو و رفتار نیکو می تواند مانند پیامبر گرامی اسلام که همگان را به خود جلب کرد پیروان فرقه های انحرافی را به سوی اسلام ناب جلب کند.

کارشناس تبلیغ حوزه علمیه همدان افزود: برخی اخلاق های ناروا در میان تبلیغ می تواند آثار سوئی در جامعه ازخود بر جای بگذارد که جبران آن به راحتی میسر نیست.

وی تصریح کرد: باید با اخلاق نیکو و رفتار حسنه در میان مردم رفتار کرد و معارف اهل بیت(ع) را در جامعه ترویج کرد و امام رضا(ع) در این زمینه می فرمایند که اگر مردم با محاسن کلام ما آشنا شوند از ما پیروی خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: مبلغان در ماه رمضان باید با رفتار خود تلاش کنند مردم را با اسلام آشنا کنند و تنها با شعار و سخنرانی این مهم محقق نمی شود.

وی در پایان محتوای تبلیغی مناسب را از دیگر مسائل مهم در جذب افراد در منابر دانست و گفت: هر چقدر مطالب مهم، کاربردی و دقیق به مخاطب ارائه شود مردم بیشتر به سوی آن گرایش پیدا می کنند./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات