۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۶۴۸۷۱
همزمان با آغاز ماه ضیافت الهی؛

مراجع تقلید مهمان رسانه ملی می شوند

مطابق سنوات گذشته امسال نیز مراجع تقلید در ماه مبارک رمضان با برنامه های معارفی مهمان رسانه ملی می شوند.
حضرات آ‌یات مکارم و سبحانی آیت الله سبحانی و آیت الله مکارم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مطابق سنوات گذشته امسال نیز مراجع تقلید در ماه مبارک رمضان با برنامه های کارشناسی در شبکه های سراسری صداوسیما  مهمان رسانه ملی می شوند.

بر اساس این گزارش، این برنامه ها هم اکنون در حال ضبط و تدوین است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

بر اساس اعلام حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای استان قم امسال برنامه های معارفی با حضور دو تن از مراجع تقلید یعنی حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی و حضرت آیت الله جعفر سبحانی در صداوسیمای استان قم ضبط شده و از شبکه های اول و سوم سیما پخش خواهد شد.

این گزارش می افزاید، سخنان حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ادامه مباحث سال های گذشته بر محور دعای مکارم الاخلاق امام سجاد(ع) خواهد بود و این برنامه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

سخنان حضرت آیت الله سبحانی نیز در این مجموعه برمبنای جزء 30 قرآن کریم به شبهات و سؤالات پاسخ می دهد و این برنامه از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گفته مدیرکل صداوسیمای استان قم این برنامه ها پس از اذان مغرب و عشا روی آنتن می رود و قبل از سریال اصلی شبکه پخش خواهد شد که به مدت 8 تا 10 دقیقه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

وی همچنین از پخش مباحث اخلاقی و تفسیری سایر علما و بزرگان از شبکه های سراسری و استانی رسانه ملی خبر داد.

گفتنی است، برنامه سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پس از اذان مغرب و عشا از شبکه سوم سیما و برنامه سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی قبل از سریال و از شبکه یک سیما پخش می شود./۱۳۲۳/

ارسال نظرات