۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۶۴۸۴۴
رییس تبلیغات اسلامی ازنا:

فعالیت مبلغان فرصتی برای کاهش آسیب های اجتماعی و تبیین ارزش ها است

رییس تبلیغات اسلامی ازنا با بیان اینکه فعالیت مبلغان فرصتی برای کاهش آسیب های اجتماعی و تبیین ارزش ها است، گفت: در ماه مبارک رمضان مبلغان در مناطق شهری و روستایی ازنا فعالیت دارند.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام رضا بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی ازنا، ظهر امروز در جمع خبرنگاران ماه مبارک رمضان را  فرصت ارزشمندی برای تعبد، عبادت مؤمنین و روزه‌ داران عنوان کرد.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم از این ماه مبارک، برنامه  اعزام روحانیان را از ماه‌های قبل آغاز و در اول ماه مبارک اجرایی می‌کند.

حجت الاسلام بیاتیان برگزاری محافل قرآنی، انس با قرآن و تفسیر، ترجمه و جمع‌آوری قرآن، بیان معارف قرآنی، برگزاری گفتمان‌های دینی و برپایی اردوهای فرهنگی ویژه  جوانان و نوجوانان را از برنامه ‌هایی عنوان کرد که با حضور مبلغان اعزامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز ماه مبارک رمضان مساجد شهری و روستایی ازنا غبارروبی می شوند و همایش طلایه داران تبلیغ با حضور امام جمعه، فرماندار، روحانیان، مسؤولان ادارات، هیأت های مذهبی و مداحان برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این همایش هرچه بهتر برگزار شدن برنامه ها در ماه مبارک رمضان است.

رییس تبلیغات اسلامی ازنا تبیین و تشریح وظایف مبلغان و بهره مندی از فرصت های تبلیغی را در راستای تبیین ارزش های دینی در جامعه را از دیگر اهداف برگزاری همایش طلایه داران عنوان کرد.

وی یادآور شد: در طول ماه مبارک رمضان روحانیون اعزامی در مناطق شهری و روستایی به ترویج احکام شرعی، مسائل اعتقادی، آگاهی بخشی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و کاهش خشونت و مسائل خانوادگی می پردازند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات