۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۶۴۸۳۵
مدیر حوزه علمیه همدان:

مسائل مادی طلاب را از وظایف اصلی باز ندارد

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: مبلغان باید خدامحوری را در رأس امور خود قرار دهند، مبادا مسایل مادی آنها را از هدفشان بازدارد.
همایش مبلغان در همدان همایش مبلغان در همدان همایش مبلغان در همدان موسوی اصفهانی همایش مبلغان در همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان ظهر امروز در همایش مبلغان، بیان داشت: در زمان جنگ همه به دنبال جنگ و جهاد و تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) بودند.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه نهادی است که این مکتب و این انقلاب را بعد از ۱۴ قرن از اسلام اینگونه تربیت کرده است و مبلغان کسانی هستند که راه انبیای الهی را ادامه می دهند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت ورود افراد مستعد به حوزه های، علمیه گفت: مبلغان باید در زمان تبلیغ خود افراد مستعد و با اخلاق را برای ورود به حوزه علمیه دعوت کنند.

وی در ادامه افزود: روحانی و مبلغ دین پاسدار دین است از این رو مبلغان باید نسبت به مساله تبلیغ حوزه های علمیه و کادرسازی انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت خدامحوری در زندگی طلبگی خاطرنشان کرد: مبلغان باید خدامحوری را در راس امور خود قرار دهند، مبادا مسایل مادی آنها را از هدفشان بازدارد.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه افزود: افرادی همچون آیت الله ایمانی سال های فراوانی را در راه خدمت به دین طی کردند اما آنچه که برای آنها خواهد ماند خدا محوری است.

وی در پایان گفت: ما طلاب و روحانیان باید گفتار و عملمان یکی باشد مبادا افراد معمولی به واسطه علم ما به بهشت بروند و ما از این فیض الهی محروم شویم./۹۷۹/پ204/ب1

ارسال نظرات