۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۶۴۸۲۱
از سوی مجموعه علمی آموزشی ادبیات و فقاهت؛

دوره کاربردی ادبیات اجتهادی با مبانی فقهای شیعه برگزارمی شود

دوره کاربردی ادبیات اجتهادی با مبانی فقهای شیعه از سوی مجموعه علمی و آموزشی ادبیات و فقاهت به مدت یک ماه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود.
کلاس درس حوزه علمیه

حجت الاسلام سالخورده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره کاربردی ادبیات اجتهادی با مبانی فقهای شیعه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از سوی مجموعه علمی و آموزشی ادبیات و فقاهت به مدت یک ماه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود.

مسؤول آموزش مجموعه علمی آموزشی ادبیات فقاهت درباره شرایط نام نویسی در دوره کاربردی ادبیات اجتهادی با مبانی فقهای شیعه گفت: این دوره ویژه طلاب سطح یک است اما در صورت تکمیل نشدن ظرفیت شرکت برای تمام مقاطع تحصیلی حوزه علمیه آزد است؛ هزینه شرکت در دوره نیز 150 هزار تومان است.

وی با اشاره به مزایا و ویژگی های دوره کاربردی ادبیات اجتهادی با مبانی فقهای شیعه اظهار کرد: کاربرد سازی علوم ادبی، تسهیل در رسیدن به اجتهاد در ادبیات عرب با روش شناسی فقهای شیعه همانند امام خمینی(ره) و شهید صدر،کسب تخصص درعلوم ادبی و قدرت تحلیل نظریات ادبا همچون سیوطی و ابن هشام از جمله ویژ گی های این دوره است.

حجت الاسلام سالخورده خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در دوره کاربردی ادبیات اجتهادی با مبانی فقهای شیعه جهت نام نویسی می توانند تا دهم خرداد نام و نام خانوادگی و نام شهر محل تحصیل خود را به شماره 09394714857 ارسال کنند یا به مجموعه علمی آموزشی ادبیات فقاهت واقع در خیابان معلم، کوچه 10، جنب کوچه 4، پلاک 84 مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دوره کاربردی ادبیات اجتهادی با مبانی فقهای شیعه از 16 تیر تا 16مرداد برگزار می شود و طلاب شرکت کننده در این دوره روزانه در 4 ساعت کلاس و سه ساعت مباحثه شرکت می کنند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات