۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۶۴۸۱۳

بیانیه انجمن اساتید انقلابی حوزه در محکومیت جنایات صهیونیست ها

انجمن اساتید انقلابی سطح عالی حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت قتل عام مردم مظلوم فلسطین سکوت خفت بار مجامع بین المللی و کشورهای غربی را محکوم کرد.
بازداشت فلسطینیان از سوی نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انجمن اساتید انقلابی سطح عالی حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت قتل عام مردم مظلوم فلسطین سکوت خفت بار مجامع بین المللی و کشورهای غربی را محکوم کرد.

متن بیانیه انجمن اساتید انقلابی حوزه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

همزمان با هفتادمین سال غصب سرزمین فلسطین بار دیگر شاهد جنایتی بزرگ توسط حکومتی شدیم که به قتل عام زنان و کودکان شهره است و هیچ ارزشی برای جان و مال و ناموس انسان ها قائل نیست، به راستی چه عنوانی جز «جنایت علیه بشریت» و «نسل کشی» را می توان برای آتش گشودن بر روی مردان و زنانی که جرم آنها اعتراض مسالمت آمیز به غصب سرزمینشان است نهاد؟

صهیونیست ها با این قتل عام، می خواهند بزم مستانه خود را در انتقال پایتخت شان به شهر قدس کامل نمایند اما زهی خیال باطل؛ چرا که با این جنون بازی ها به استقبال نابودی پیش از موعد خود شتافته اند.

در این میان سکوت خفت بار مجامع بین المللی و کشورهای غربی که با عطسه یک اپوزیسیون در کشورهای مستقل به سر و سینه می زنند و صدای شیون و فریادشان گوش فلک را کر می کند دور از انتظار نیست، اما سکوت خائنانه و ذلیلانه حاکمان کشورهای اسلامی و عربی که فلسطین پاره ای از تن آنان است گویای توطئه ای سنگین و پیچیده است که در صدد خاموش کردن آرمان قدس شریف و تثبیت موقعیت رژیم منحوس صهیونیستی است که نقش برجسته حکومت قبیله ای آل سعود در این بین کاملا مشهود و برجسته است.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم با عرض تسلیت به امام زمان ارواحنا فداه و نائب بر حقش مقام معظم رهبری دام ظله العالی و همه آزادی خواهان جهان، قتل عام مردم مظلوم فلسطین و همچنین انتقال سفارت شیطان بزرگ به اولین قبله مسلمانان را محکوم نموده از همه فعالان سیاسی و اجتماعی می خواهد که به هیچ وجه در مقابل این توطئه خطرناک که کیان شریعت مطهّره و امنیت و مصلحت امت اسلامی را نشانه گرفته است سکوت نکنند.

و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

سه شنبه ۹۷/۲/۲۵

/۱۳۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات