۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۶۴۷۹۲
در آستانه ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

ساماندهی ۸۰ دانش آموخته خواهر شهرستان لردگان برای اعزام به مناطق شهری و روستایی

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) لردگان از ساماندهی دانش آموختگان این مدرسه در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تاکنون بانک اطلاعاتی ۸۰ دانش آموخته این مدرسه تهیه و ساماندهی شده است.
اعزام مبلغات

حکیمه قنبری، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) لردگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از ساماندهی دانش آموختگان این مدرسه در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تاکنون بانک اطلاعاتی 80 دانش آموخته این مدرسه تهیه و ساماندهی شده است.

قنبری با بیان اینکه این دانش آموختگان در قالب 4 کانون برنامه ها و فعالیتهای ماه مبارک رمضان و سایر ایام تبلیغی را دنبال خواهند کرد، افزود: این دانش آموختگان در قالب کانون قرآن، مهدویت، احکام و خانواده و متناسب با نیازهای شهرستان فعالیتهای تبلیغی خود را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموختگان خواهر شهرستان لردگان با هماهنگی سازمان تبلیغات و در قالب گروه های مختلف به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام خواهند شد، ابراز کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آسیبهای اجتماعی است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) لردگان با تأکید بر اینکه نقش حوزه های علمیه خواهران در تحکیم بنیان خانواده غیرقابل انکار است، اظهار کرد: به یقین یکی از مهمترین موضوعاتی که متناسب با نیاز مردم شهرستان در اولویت برنامه های مبلغات اعزامی در ماه مبارک رمضان قرار می گیرد، توجه به بابدها و نبایدهای خانواده ها است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شهرستان لردگان دارای مناطق روستایی و محروم بسیار است که توجه به امور فرهنگی آنها باید جزء اولویتهای متولیان امر باشد، گفت: نقش طلاب حوزه های علمیه خواهران در رشد و پویایی همه جانبه امور فرهنگی و دینی مردم این منطقه، اساسی و کاربردی است که می طلبد سایر دستگاه ها نیز در این راستا یاری گر حوزه های علمیه باشند.

قنبری با تأکید بر اینکه همه نسبت به امور دینی مردم وظیفه داریم و فردا باید در محضر حق تعالی پاسخگو باشیم، تصریح کرد: تقویت مبانی اعتقادی و فکری مردم و پاسخگویی به سؤالات شرعی آنها در زمینه های مختلف رسالت امروز حوزه های علمیه است./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات