۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۶۴۷۶۴
از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه؛

دوره تابستانی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری برگزار می شود

دوره تابستانی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه ویژه طلاب سطح یک کشور برگزار می شود.
آثار شهید مطهری

حجت الاسلام عبدالعبلی پناهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره تابستانی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری اظهار کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت آشنایی طلاب با نظام فکری شهید مطهری معاونت تهذیب و تربیت برنامه های لازم برای برگزاری دوره تابستانی مطالعه آثار شهید مطهری را انجام داده است.

مسؤول برگزاری دوره های تابستانی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری ادامه داد: دوره تابستانی سال جاری به مدت یک ماه از یکم تا 30 تیر در شاندیز مشهد برگزار می شود.

وی با اشاره به مزایای شرکت در دوره تابستانی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری، گفت: بهره مندی از اساتید مجرب، ارائه گواهی پایان دوره، عرضه آثار شهید مطهری با تخفیف 50 درصد، بهره مندی از فضای معنوی و جاذبه های محل برگزاری  و اهداء جوایز به برگزیدگان دوره از جمله مزایای شرکت در این دوره است.

وی در زمینه شرایط  نام نویسی در دوره تابستانی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری، گفت: این طرح ویژه طلاب سطح یک سراسر کشور است و صرف نام نویسی به معنای شرکت در دوره نیست بلکه معاونت تهذیب پس از اتمام زمان نام نویسی از طلاب ثبت نام کننده ای که از شرایط بهتر علمی برخوردار هستند برای شرکت در این دوره دعوت خواهد کرد.

حجت الاسلام پناهی ادامه داد: در گزینش شرکت کنندگان، معدل و عضویت در طرح مطالعاتی مدارس و دوره های تابستانی گذشته، در نظر گرفته و اسامی نهایی پذیرفته شدگان  بیستم خرداد در سامانه معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به نشانی tahzib-howzeh.com اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در دروه تابستانی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری می توانند جهت نام نویسی تا چهارم خردادماه به سامانه اینترنتی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه مراجعه کنند.

مسؤول دوره تابستانی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری با اشاره به هزینه شرکت در دوره افزود: هزینه شرکت در دوره تابستانی شهید مطهری 120 هزار تومان است و هزینه رفت و آمد برای شرکت در دوره نیز برعهده شرکت کننده است.

لازم به ذکر است، طلاب علاقه مند به شرکت در دوره تابستانی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 37255890 – 025 داخلی 592 و 598 همچنین شماره  09198513012 معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه قم تماس گیرند یا به سامانه اینترنتی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه مراجعه کنند./1324ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات