۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۶۴۶۹۳
تحلیلگر سیاسی پرس تی وی؛

رسانه ها در اروپا توان حرف زدن علیه صهیونیسم را ندارند

تحلیلگر سیاسی پرس تی وی گفت: بزرگ ترین مشکل خبرنگاران در اروپا این است که ما نمی توانیم در خصوص یهود حرف بزنیم.
پرس تی وی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، دکتر اود کلمن تحلیلگر سیاسی شبکه های اروپایی در جمع دانشجویان دانشگاه رضوی گفت: علاقه بنده هر زمان که به ایران سفر می کنم برای یادگیری زبان فارسی دوچندان می شود اما زمانی که به کشور خود باز می گردم  به دلیل مشغله های فراوان یادگیری زبان فارسی را فراموش می کنم.

وی افزود: بحث اصلی در خصوص یهود این موضوع است اینجاست که آیا یهود خود را در جامعه ما یکی می کند و شخصیت خود را با همه انسان ها یکی می داند یا این طور نیست، یهود مدرن بحث سیاسی یا تاریخی نیست بلکه این یک بحث مذهبی است که سعی کرده از طریق تعالیم مذهبی خود را بر دیگران برتر بداند.

تحلیلگر سیاسی شبکه پرس تی وی  به امپراتوری یهود در رسانه های بزرگ دنیا اشاره و عنوان کرد: صهیونیسم تمام رسانه ها، روش فکر و اهداف شبکه های بزرگ رسانه ای در تمام دنیا را کنترل می کند و تمام سخنان این شبکه ها مطابق خواست و میل صهیونیسم است.

کلمن مشکل اصلی یهود را اصل مسیحیت دانست و تصریح کرد: صهیونیسم می خواهد اصل مسیحیت را از بین ببرد و دلیل اصلی مشکلات میان یهود و مسیحیت برگرفته از رفتارهای صهیونیسم با ادیان غیر خود است که بزرگ ترین و اشتباه ترین تفکر آن ها این است که صهیونیسم غیر یهود را شبه انسان می داند.

وی به نظریه دولت جهانی صهیونیسم اشاره و ابراز کرد: صهیونیسم بر این اعتقاد است که تمام اعمال دنیا باید از بیت المقدس انجام شود و یهودی است از دیگر انسان ها مقام بالاتری دارد و در اروپا به بچه ها این را می آموزند با یهود کاری نداشته باشید و با یهود نباید مشکلی داشته باشید وجالب است که بدانید صهیونیسم این اعتقاد را دارد که مرکز جهان، مشکلات، تاریخ و ادیان بیت المقدس است.

تحلیلگر شبکه راشا تودی مشکل دیگر  یهود را آزادی بیش از اندازه این کشور در برخی از کشور ها از جمله فرانسه دانست و اظهار کرد: صهیونیسم نقش اصلی موفقیت نسبی خود را انقلاب فرانسه می داند چرا که فرانسه برای این ها آزادی بیشتری زا به ارمغان آورد و حتی آزادی دوران سیاه یهود از الان خیلی بیشتر بود.

وی افزود: بزرگ ترین مشکل خبرنگاران در اروپا این است که ما نمی توانیم در خصوص یهود حرف بزنیم و این خوب است که شما می توانید در ایران این کار را انجام دهید و با مشاهده عملکرد شما در ایران من هر روز بیشتر تشویق می شوم تا این کار را انجام دهم.

کلمن ادامه داد: یهود عاشق انسان و موضوعی که به انسان برمی گردد است اما این نوع تفکر اشتباه است اول باید حقوق الهی رعایت شود و بعد از آن حقوق بشر را مطرح کرد و بدانید تنها راه مبارزه با صهیونیسم این است که در خود افزایش معنویت انجام دهیم و این جز با برگشت به اسلام و مسیح امکان پذیر نخواهد بود.

تحلیلگر سیاسی پرس تی وی به حاکم بودن زندگی شیطانی در غرب اشاره و گفت: در ایران زندگی این گونه نیست و این یک پیروزی برای ایران است و ما در غرب به دنبال رنسانس هستم در حالی که ایران نقش اصلی را در این رنسانس دارد و ما باید یک دیگر را در این راه کمک کنیم چرا که هر دو در یک جبهه هستیم./861/د103/ب1

ارسال نظرات