۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۶۴۶۸۸
معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین:

بصیرت لازمه مقابله با نفوذ دشمن است

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: بستن نفوذگاه‌ دشمن هوشیاری صددرصد مسؤولان را می‌طلبد از این رو مسؤولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
حجت الاسلام علاالدین صفی‌خانی

حجت الاسلام علاءالدین صفی‌خانی معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری مردم و مسؤولان درباره نفوذ دشمن در جهت تاثیرگذاری بر محاسبات مسؤولان و باورهای مردم، گفت: بستن نفوذگاه‌ دشمن هوشیاری صددرصد مسؤولان را می‌طلبد از این رو باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اقداماتشان قرار دهند.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که رهبر بزرگوار انقلاب به حیله‌ها و ترفندهای دشمن آگاه بوده و راه‌های نفوذگاه دشمن را به خوبی رصد می‌کنند لازم است مسؤولان فرمایشات رهبری را نقشه راه خود قرار داده و مطابق آن عمل کنند.

حجت الاسلام صفی‌خانی وزارت اطلاعات نباید دستخوش مسائل سیاسی و جناحی شود تا دشمن نتواند درون نظام و جامعه نفوذ کرده و به مملکت آسیب برساند.

وی در پایان گفت: کسی می‌تواند با اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی مبارزه کند که اشرافزاده نبوده و زندگی اشرافی نداشته باشد زیرا، کسی که اشرافی‌گری را کنار نگذاشته باشد هرگز نمی‌خواهد تجملات و اشرافیت در جامعه از میان برداشته شود./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات