۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۶۴۶۸۰
به مناسبت ماه رمضان صورت می گیرد؛

فعالیت بیش از ۱۰۰۰ مبلغ در نقاط مختلف خراسان جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.
رضایی

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار نفر مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه حدود 500 نفر از مبلغان اعزام به استان از قم و مشهد هستند، گفت: مبلغان و روحانیان به هر نقطه ای که مردم درخواست مبلغ داشته باشند، اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که نیاز به مبلغ دارند می توانند به ادارات تبلیغات اسلامی سطح استان مراجعه کنند، افزود: تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، تفسیر، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای زکات، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و احیای امربه معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های مبلغان در ایام ماه رمضان است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان نیز همایش «طلایه داران تبلیغ» با حضور مبلغان بومی و اعزامی از قم و مشهد در شهرستان های استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تمام مساجد در این ماه فعال خواهند بود و اساتید در محافل و مجالس سخنرانی خود به بیان تفسیر قرآن می پردازند و دو مفسر قرآن از مرکز تفسیر قم در شهرستان بیرجند و بشرویه برنامه خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت مغتنمی است برای اینکه انسان از هواهای نفسانی خود را تخلیه کند و برای خدا خالص شود و کدورت ها را دور کند./880/ت303/ب1

ارسال نظرات